A Reckitt Bensicker tulajdonában lévő Durex óvszermárka szexuális tartalmú online videójára több panasz is érkezett. Ezt követően az Advertising Standards Authority (ASA), tehát a reklámfelügyelet, vizsgálatot indított.
A videón (melyet az Euro RSCG London készített), több nő arckifejezését is láthatjuk, akik éppen nagyon boldognak tűnnek , melyet magyarázni talán nem is kell.
„Érezz többet a Durex Play-el. A síkosító több élvezetet nyújt minden érintéssel.” – hangzik a szlogen, majd arra bíztatta a nézőket, hogy kattintsanak a hirdetésre, és ingyen mintához juthatnak. Ennek gyakorlati megvalósítása mondjuk kifejezetten érdekelne, ami azt illeti.
Az egyik panasz szerint a TVGuide.co.uk-n tavaly májusban látható hirdetés visszataszító, és túlzottan szexuális tartalmú volt.
Három másik panaszos szerint viszont a kreatív megoldás elhelyezése felelőtlen, mivel egy teljesen egyszerű, mindenki számára elérhető oldalon volt megtalálható, ahol gyermekek is megnézhetik a durex reklámját.
A Reckitt Benckiser felhozta saját védelmére, hogy a termék és a márka maga szexuális természetű, így a reklámozása is mindenképpen tartalmazni fog szexre utaló jelzéseket.De szerintük a megoldás amelyhez folyamodtak sokkal inkább ízléses erotika, mint sértő szexualitás .A TVGuide ennek ellenére a panaszok után azonnal letiltotta az újbóli megjelenést.
Az ASA azonban kiállt az óvszergyártó cég mellett. Határozata szerint a hirdetés nem volt túlságosan szemérmetlen, nem tartalmazott explicit anyagot, és ezek miatt nem is lehetett sértő. Szintén megállapították, hogy a TVGuide oldalának látogatói igen kis számban 18 év alattiak, ezért az elhelyezés is megfelelő volt.
A Durex az év elején egy hatalmas média kampányba kezdett, televíziós és social media platformon egyaránt. A cég szeretné kiterjeszteni s egyben megerősíteni digitális jelenlétét, éppen egy ügynökséget keresnek ehhez a projekthez. Céljuk a globális jelenlét stabilizásása.
Végül íme tehát a taglalt film:
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk