Az idei évben a vállalat számos márkája készített saját tartalmat, vagy csatlakozott tartalmi projekthez, olyan márkák, mint a Rama, az Axe, a Dove Men+Care, a Cif és a Domestos.
Az európai szinten 2011 eleje óta elérhető termékelhelyezés nyújtotta lehetőségeket az Unilever, a piac többi tagjához hasonlóan csak idén kezdte igazán kiaknázni, például Cif és Domestos márkáinak integrálásával a TV2 Nagytakarítás című műsorában - olvasható a cég sajtóközleményében.
"Próbálunk folyamatosan olyan lehetőségeket keresni, amelyek szórakoztatóbb vagy éppen kézzelfoghatóbb formában mutatják be a hirdetőnk márkáit, de mindig szem előtt tartva a kommunikációs célokat" - nyilatkozta Zvara Krisztián, az Unilever ügynöksége, a PHD stratégiai csoportvezetője. "Éppen ezért nincs egy recept, egy jó megoldás, mert minden projekt teljesen külön életet él. Míg egy Axe esetében a szexi, humoros attribútumok erősítését szolgálja az Így Jártam Anyátokkal című sorozatból ismert Barney Stinson aranyköpéseiből összeválogatott miniprogram a Comedy Centralon, addig a Domestos/Cif esetében esetében a teljes portfólió használatának bemutatása, a márkákhoz köthető háztartási tippek elterjesztése a cél" - tette hozzá.
"A Dove Men+Care-rel azt kellett bizonyítanunk, hogy egy férfi akkor is lehet igazi férfi, ha belül nagyon is mély érzelmekre képes, hiszen a márka a törődésről szól" - mondta Nagy Réka Andrea, a PHD account managere. "Ezért létrehoztuk az Origóval közösen a Hősök terét, amely olyan hétköznapi hősök életét mutatja be, akik minden nap az életüket kockáztatják, így elvitathatatlanul férfiasak (katonák, mentők, tűzszerészek), ugyanakkor kutya gazdák, családapák, szerető férjek" - fejtette ki a szakember.
Az Unilever tartalmi marketingjében nagy szerepet játszanak a multinacionális vállalat globális együttműködései, jó példa erre a Rexona és a Forma 1-ben induló Lotus csapatának kapcsolata, amely a márka "Nincs megállás" üzenetét erősíti.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk