A Mercedes szerint minden fiatal dubstep-et hallgat. Hogy miből jött ez a torz következtetés, és miként kapcsolódik a Mercedes márkához, azt érdemes lett volna jobban átgondolni.
Egy olyan reklámfilmről van most szó, ami része a Mercedes globális kommunikációjának, így itthon is sugározzák a televízióban, talán többen is találkoztunk már vele, ha máskor nem, akkor a BL meccsek között biztosan fogunk. Ha nem, akkor (még) egy ziccer kimarad.
Azon gondolkodtam, amíg ezt az új szpotot leselkedtem, hogy vajon miként és hogyan kapcsolható össze a fiatalság és a Mercedes. Mert eddig nekem nem úgy tűnt, hogy a 30 év alatti réteg lenne a preferált szegmens, a stuttgarti cégnek. Vagy csak én látom úgy, hogy itthon idősebb, már-már nyugdíjba hajló topmenedzserek vesznek Mercedest. Persze az egy dolog, hogy kik veszik, és egy másik az, hogy mit kommunikál a brand, kiknek szánja. Egy jó példa erre a BMW X-es szériája, amit például az USA-ban jómódú háziasszonyoknak szántak, itthon pedig egész másként lett interpretálva az autó image-e.
Na de akkor Mercedes. Az üzenet szerint a fiatalosság és újdonság vibrál. Ami igaz. De ezt dupsteppel érzékeltetni több, mint kapufa. Mert aki Mercedest vesz, nem hallgat ( persze a legtöbb esetben ) dupsteppet, aki meg a csavarós basszusokra ropja egy underground klubban, ritkán ül be a buli után az új A osztályos Mercedesbe. És nem csak azért, mert be van nyomva, mint egy kapucsengő.
A kivitelezést persze nem érheti szó, mert ha ugyanezt a reklámot egy másik márkának készítik, valószínűleg az egekig emelnénk, hiszen profi a képi világ. De az a miliő, amibe a 30 másodperc belerángat, nem egyeztethető össze azzal az értékrenddel, amit a vállalat képvisel autóival.
Vessünk egy pillantást rá.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Analóg kézi és digitális, színes és fekete-fehér fotó labor, igazolványképtől az óriásplakátig
Cégnév: Bigfoto Bt.
Cím: Labor: II. Budapest,...
További információk