A napokban láthattuk először a kávégyár két vadonatúj reklámját, melyekben a márka saját magából csinál viccet. A hirdetésekben az egyik szereplő nevetőgörcsöt kap a Tchibo-kabát gondolatától...
A reklámokban két szereplő jelenik meg, az egyik Tchibo-kabátot visel. A másiknak nagyon megtetszik a ruhadarab, meg is kérdezi, honnan van. A válasz hallatán a kérdező olyan nevetőgörcsöt kap, hogy a néző az első alkalommal garantáltan szívrohamot kap, de később is nehéz hozzászokni. A nagy hahotázás közepette csak annyi hallható, hogy „Tchibo? De tőlük csak kávét vehetsz!”.
A hirdetés sikerének titka egyértelműen a beteges kacajban rejlik. A kávégyár elég bátornak mondható, amiért bevállalta ezt a nem kevés öniróniával töltött ötletet, de nem kérdés, hogy megérte. Az emberek szeretik, és hamar megtanulták, hogy a Tchibo már nem csak a szuper zamatos és nagyon egzotikus kávékkal foglalkozik.
A német vállalat üzleteivel csak 2007 óta van jelen Magyarországon, melyekből eddig mindössze hetet nyitottak meg. (Budapesten hatot, egyet Pécsett.) Ha pedig valaki az elmúlt öt évben Tchibo üzletbe botlott, például a budapesti Árkád bevásárlóközpontban, nyugodtan gondolhatta, hogy ilyen-olyan kávékon és bögréken túl mást nem találna.
Szomorú hír, hogy a Tchibo-kabátok csak limitált mennyiségben kerültek a boltokba, így aki ilyet szeretne, annak bizony sietnie kell. A kávégyárosok egyébként férfi-, gyermek-, és női ruházattal, fürdőruhákkal, ezüst ékszerrel, konyhai felszerelésekkel, lakberendezési tárgyakkal is kereskednek. Minden terméküket kizárólag nekik gyártják, állítólag magas minőségben.
Ha valaki lemaradna a Tchibo-télikabátról, figyeljen és vigyen haza egy Tchibo-gyűrűt, Tchibo-merőkanalat vagy Tchibo-díszpárnát!
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk