FaceBook blog.hu

Marketing - Márka

Érzelem és humor 2012 legjobb reklámjaiban

2012.12.01

A televízió előtt ülve, a reklámok iránt érzett csalódottságunkon egy valami jócskán javíthat: ha ránézünk az Adweek idei listájára, amely az év legjobb 10 kisfilmjét gyűjti egybe.Mazsolázgatva az alábbiakból fellélegezhetünk, és megnyugtathatjuk magunkat: jó reklámok még léteznek! Íme, a Top 10:

10. CarltonDraught - Beer Chase

Autósüldözés, pénz, sör nem kevés humorral megfűszerezve. A sörkedvelő férfiközönségnek telitalálat. A CarltonDraughtszámos kedvelt akciófilm autósüldözős jelenetét kifigurázva, a frissen csapolt sör sértetlenségének megóvását középpontba helyezve okoz egy bő, vidám percet a nézőknek. A végén minden jó, ha a vége jó. Ez a reklám különösképpen.



9. Axe - Susan Glenn

A kilencedik legjobbnak az Axe reklámfilmje bizonyult, amely különbözik az illatszer márka eddigi próbálkozásaitól. Ezúttal nem a humorral, a minden nőt megszédítő illat koncepciójával kísérleteztek, hanem inkább egy érzelmesebb vonallal. A férfiaknak talán ismerősen csengő hang elmeséli gimis plátói szerelmének történetét, azt, hogy akkoriban milyen gyáva volt. Persze ma már másképp cselekedne, hiszen már Axe-ot használ. A film végén a hang mellé az ismert akciófilm-sztár, KieferSutherland alakja párosul, neki pedig csak hihetünk. Valószínűleg férfiak százai nyúlhatnak most éppen újdonsült Axe-dezodorjaik felé.

 
8. Procter & Gamble - Best Job

A P&G termékeit népszerűsítő reklám az idei londoni olimpiára készült. Nagyon szépen megrendezett, valóságos és megható. A világ minden anyukájának munkáját dicséri ez az érzelmekre ható kisfilm, akik mindent elkövetnek gyermekeik sikeréért. „A legnehezebb munka egyben a legjobb is”, így szól a mottó. Szép munka.



7. Chrysler - HalftimeinAmerica

A Chrysler autógyár idén szintén egy emocionálisabb stílust ütött meg, és a reklámok többségét megszégyenítő őszinteséggel beszél ClintEastwood a világ, Amerika és a detroiti autógyár helyzetéről. Miután felfesti az eddig, a „félidőig” bekövetkezett borús helyzetet, a munkás kisemberek kilátástalan helyzetét, és a gazdasági válságot, elmeséli azt is, Detroit hogyan veszi fel ezzel a versenyt. Az el nem fedett valóságról való beszéddel még hitelesebbnek tűnik az egész. Lelkesít és előremutat, mi pedig minden szavát el is hisszük. Hiszen „a második félidő még csak most kezdődik”.



6. Red Bull - Red Bull Stratos

Az energiaital-gyártó cég reklámja rendhagyó, és rendkívül hatásos. Az internetező közönség nagy százaléka biztosan találkozott vele, hiszen ez nem más, mint Felix Baumgartner 39 km-es ugrása, amely a csapból folyt már 2012 őszén. Emberek milliói várakoztak feszülten a nagy ugrásra, míg végül október 14-én a Red Bull-os daru magasba emelte a Red Bull-os fémkalitkát, amelyből későbbRed-Bull-os ruhájában Baumgartner a mélybe vetette magát. A Red Bull-os helikopter megérkezik a helyszínre, és egy kis szerencsével már kész is a reklám.



5. Old Milwaukee - FieldCutOff

A külföldi sörmárka kisfilmje is bekerült a 10-es listába, ráadásul ötödikként, ami a többi versenyző film tekintetében talán kissé érthetetlen. Tagadhatatlanul megmosolyogtató, de fele annyira sem hatásos, mint egyik-másik listában szereplő társa.



4. Direc Tv - Charlie Sheen
Negyedikként egy szintén kevésbé kiemelkedő darab került be a Top 10 első felébe. A televíziós reklám szerint, ha nincs műholdas szolgáltatásunk, akkor az adás miatt boldogtalannak érezzük magunkat, és elmegyünk kocsmázni. Innen pedig az események úgy követik egymást, hogy végül Charlie Sheen és egy nyílpuska társaságában találjuk magunkat egy szobában. Ez csak egy egészen kicsit sikerült viccesre.



3. Widerøe Airlines - Grandpa's MagicTrick

A dobogó legalsó fokára a norvég légitársaság reklámfilmje került. Alapja egy igazán jó ötlet, és megvalósítása is kiváló. A hangulatos norvég tájon ücsörögve a kisfiúval szinte mi is együtt izgulunk, milyen trükköt mutat nekünk a nagypapa. Nagyon aranyos.



2. Nike -Jogger

Az ezüstérmes a Nike reklámja lett. Visszafogott, ám mégis hatásos. Mellőzi a zajt, a csillogást, csak az egyszerű és nagyszerű ember marad. És persze a Nike, ami szintén nagyszerű, hiszen segít megtalálni a bennünk rejlő nagyságot.Elérhetetlen nincs, Nike van. Nem rossz.



1. The Guardian - Three Little Pigs

A legjobbak legjobbika a brit napilap, a The Guardian kisfilmje lett, amely méltán került a lista élére, hiszen valóban nagyszerű mind az ötlet, mind a kivitelezés. A reklám alapja a Három kismalac című mese, amely bűntényként jelenik meg napjainkban. A mai újságírásnak hála, eddig nem ismert részletek derülnek ki, amelyek segítik a nyomozást. A napilapnak az afő erénye kerül középpontba, hogy nem hagynak figyelmen kívül egy részletet sem, és egy-egy eseményről teljes képet láttatnak, hogy az olvasó a valódi igazság birtokába kerülhessen. Ehhez a reklámfilmhez csak gratulálni tudunk, és még több ilyet szeretnénk!





Szili Eszter
(reklámipar)

 

hirdetés:


 
Címkék: díj, reklám, reklámfilm
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Molnár és Faragó Bt.

A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis