Bizonyára mindnyájunknak ismerős az érzés, mikor az utcán sétálva egy étteremből kiszűrődő friss és meleg pizza illata olthatatlan vágyat ébreszt bennünk egy szelet iránt.
Csakhogy nemsokára már nem lehetünk biztosak abban, hogy a szag gazdája valóban egy pizza, nem pedig a mellettünk elsétáló ember. A kanadai Pizza Hut újabb ötlete: Eau de Pizza parfüm.
Ha szeretünk ételszagban fürdeni, és nem tehetjük meg, hogy megvásároljuk a legújabb szupersztár legújabb illatát, akkor eljött a mi napunk! A gyorsétterem-láncolat legújabb dobása a pizza illatú parfüm. A Facebookon jelentették be az új, zsírszagú jövevényt, amelyet a százezres rajongótábor megünneplésének szántak. A parfüm állítólag azt az illatélményt idézi fel, mikor kinyitunk egy doboz pizzát, és megérezzük a frissensült tészta aromáját. Az persze más kérdés, ezt akarjuk-e érezni akkor is, ha kicsit közelebb hajolunk egy barátunkhoz.
Az ötlet egyébként nagyban hasonlít a Burger King egy korábbi reklámjára, amellyel egy férfi test sprayt dobtak piacra egy csipetnyi lángolt hús szagával. Arról persze még nem szól a fáma, hogy az Eau de Pizza is kifejezetten férfiaknak készült-e, vagy esetleg unisex illatnak is mondható. Mindenesetre még nem kell tartanunk a pizzás illatfelhőben úszó emberrengetegtől, hiszen a Pizza Hut még csak 110 darabot gyártott le, amelyet 110 hűséges és „szerencsés” követőjük között sorsoltak ki.
A rendhagyó reklám koncepciója meglepően eredményesnek bizonyult, hiszen hatalmas érdeklődés övezi a furcsa parfümmel előálló éttermet. Így természetesen nem kizárt, hogy a nagy sikerre való tekintettel nagyobb számban készítenek efféle csodákat. Ha pedig csakugyan léteznek olyanok, akik magukra fújnak egy üvegnyi pizzát, elsétálva mellettük talán kedvet is kapunk egy kis Pizza Hut-hoz. Érdemes tehát érzékeny orral járnunk a világban, hiszen már semmi sem az, aminek szaglik!
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk