Plázastop ide, plázastop oda, ezen létesítmények száma végül is folyamatosan növekszik. Vajon mekkora esélyük lehet a (mondjuk úgy) „régi” plázáknak, hogy felvegyék az „újakkal” a versenyt?
A helyszín a kereskedelmi piac. A két szembenálló fél: a régi plázák csapata (ilyen például a Pólus Center, a Lurdy ház, vagy akár a WestEnd City Center), illetőleg az újak (az Allee, az Aréna, vagy a nemrég megnyílt Hegyvidék Központ). A cél: a piacon maradás, a potenciális vásárlók megnyerése. Valószínűleg mindenki érzi és érti a két csoport közötti hatalmas különbséget, ami leginkább a bennük helyet kapó üzletek minőségéből fakad. Az újakban leginkább világmárkák kapnak helyet, míg a régiekben sokkal több a kicsi „no name” üzlet (a jelzőhöz semmiféle negatív konnotáció nem kapcsolódik).
Persze nem szép dolog általánosítani, hogy a nagy márkák igényesebb kínálattal rendelkeznek, jobb minőséget nyújtanak, viszont azt kijelenthetjük, hogy leginkább rájuk van igény. Valószínűleg ezért is kezdtek el sorban megújulni a régi plázák, új üzletekkel, új külsővel, új kínálattal. Hiszen fel kell venniük a kesztyűt, ha nem akarnak vereséggel távozni a plázák közötti megmérettetéskor.
Most hétvégén (december 7−8-án) rendezték meg Magyarország egyik első plázájának, a Pólus Centernek a kétnapos nyitó buliját annak megújulása alkalmából. A bevásárlóközpont látványos átépítésen esett túl. A külső homlokzatot új burkolattal látták el, és ezzel együtt a főbb bejáratokat is korszerűsítették, a fő folyosókon új álmennyezetet alakítottak ki, és megújultak a mosdók is. A Pólus megkülönböztető jegyévé vált jégpálya, ételudvar és Western city is új külsőt kapott, de a pláza megőrizte egyedi hangulatát.
A felújításra azért volt szükség, mert nyitva tartása alatt (16 éve) jócskán megváltoztak a hazai kiskereskedelmi körülmények és a vásárlói preferenciák. Ennek érdekében, a vásárlói igényeket szem előtt tartva az elmúlt másfél év alatt sok új, nagy márkának adott helyet a Pólus Center (például: H&M, Deichmann, CCC, Charles Vögele, Telenor, Vodafone). A felújítás megvalósulásával pedig várható, hogy a továbbiakban újabb kiskereskedelmi márkák nyitnak majd üzletet itt.
Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy a Pólus Center nem a belvárosban van, és jócskán kiesik egy átlagos budapesti lakos napi útvonaltervéből, viszont az ilyen jellegű felújításokkal, saját maguk újrapozícionálásával a vásárlói piacon, nagyobb esélyt kap a túlélésre a számos új pláza között.
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk