A Hell szerint manapság sokan csatlakoznak azon népes táborhoz, akik az energiaital szegmens szakértőinek gondolják magukat.
Az energiaital piac – amely korábban két számjegyű, folyamatos növekedést produkált – a 2012-es évben valóban stagnált. Ez a kedvezőtlen változás számos ismert okra, úgymint a gazdasági válság, a vásárlóképes fogyasztói réteg csökkenése, a növekvő munkanélküliség… stb., vezethető vissza.
A HELL ENERGY – valóban és nem csak annak álcázott – magyar gyártóként a szegmenst érintő változások fő okát azonban abban látja, hogy olyan külföldi gyártók/forgalmazók vannak jelen termékeikkel a piacon, akik számára az egyetlen cél a lehető legnagyobb profit elérése, minél kevesebb adófizetéssel és akár a fogyasztók megtévesztésével.
Ez a felelőtlen gyártói magatartás egy olyan speciális szegmenst tesz tönkre, ahol – noha jelen vannak a tőkeerős, a legtöbb országban piacvezető multik – mégis egy a nemzetközi piacokon is jelentős, itthon, hazai munkaerő bevonásával gyártó, 100 %-ban magyar vállalat az első már több éve.
A HELL ENERGY-t nem azért szeretik a világ 30 országában és vált a legkedveltebb energiaitallá Magyarországon nagyon rövid idő alatt, mert gondolkodását és stratégiáját az adófizetés elkerülése határozta meg, ugyanis ez elkerülhetetlenül együtt jár a minőség csökkenésével és a fogyasztók megtévesztésével.
A HELL felelős magyar gyártóként mindig is arra törekedett és törekszik, hogy többet és jobbat adjon fogyasztóinak. Ezt bizonyítja a vállalat reakciója a NETA törvény immár sokadik módosítására: a HELL ugyanis kijelenti, az eddigi receptúráin nem kíván változtatni és nem fogja az energiaitalának koffeintartalmát az üdítőitalok szintjére csökkenteni.
A HELL felelősséget vállalva fogyasztóiért továbbra is jogkövető magatartást kíván tanúsítani, és befizetni a termékeire vonatkozó NETÁ-t, még akkor is, ha ez a jövőben tervezett beruházásaink csökkentésével jár. Ez ugyanis a magyar piacvezető számára 400 millió forintos többlet adóterhet jelent, amely alól bizonyára sokan – a fogyasztók érdekeit figyelmen kívül hagyva – a koffeintartalom variálásával fognak bújni.
Ez a plusz költség komoly megterhelést jelent azon vállalatok számára, akik tisztességesen fizetik az adót, Magyarországon gyártanak, folyamatosan fejlesztenek és beruháznak, ezzel teremtve új munkahelyeket.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk