A Donna Karan New York és a DKNY két különböző modellel dolgozott 2013-as tavaszi kampánya során. Melyik a jobb?
A DKNY a feltörekvő brit modellel, Cara Delevingne-nyel dolgozott, a Donna Karan New York legújabb reklámarca pedig a 180 centis Karlie Kloss lett. Mi a közös a két kampányban? Mindkettőt az Ördög Pradat visel című filmben folyton emlegetett Patrick Demarchelier fotózta, valamint mindkét modell mellékállásban Victoria's Secret angyal is.
A DKNY és a Donna Karan New York koncepciói között alapvetően éles a különbség, így nem csoda, hogy a kampányok is különböznek egymástól. Míg utóbbi az elegáns, inkább luxusvonalat képviseli, addig a DKNY a pörgős, sportosabb, mégis lazán "chic" irányzatot követi, melyet a kampányok képei is hűen tükröznek. A DKNY fotókon Cara a megtestesült nagyvárosi lány, akit a város forgatagában kaptak lencsevégre különböző szerelésekben és spontán pózokban. Hol újságot vesz, hol a cipőjét babrálja, vagy zenét hallgat, olyan, mint egy átlagos, hétköznapi lány a mindennapi teeendői közben. A kampány öt képből áll és (természetesen) New Yorkban fotózták.
A Donna Karan New York ezzel szemben teljesen más irányba ment el. A kampány két, egymás mellé illesztett képből áll, melyeken az angyali Karlie Kloss látható, amint az igazi vanília égbolt alatt révedezik a tengerparton. A képek sokkal művészibbek és elegánsabbak, mint a DKNY-nél, viszont nem is lettek annyira hitelesek. A DKNY kampánya azért állhat közelebb az emberhez, mert természetesebbnek, valódinak hat a világa. A néző sokkal könnyebben tud azonosulni a Delevingne által megformált hétköznapi lánnyal, és ezt a modellre ráadott sportos dzsekik, basic felsők és nagyméretű táskák is elősegítik.
Ellenben Kloss a tengerpaton, kristályos selyemruhában és tollboában ácsorogva nem igazán kelt hihető látványt. Ettől függetlenül mindkét kampány szépen sikerült, a fotókon pont annyira érvényesülnek a színek, amennyire kell, jó volt a modellválasztás, és még a kevesebb néha több elvét is remekül betartották. Önnek melyik kampány tetszik jobban?
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk