A PUMA az innováció évét ünnepli 2013-ban, úttörő performance termékekkel és egy új kampánnyal.
2013-ban a PUMA új, innovatív megoldásokkal jelentkezik, bemutatja a Nature of Performance platformot, melynek nem titkolt célja, hogy a piacon új pozíciót töltsön be. A koncepció több performance kategória közös arculatát, marketingkampányát határozza meg, innovatív ötleteket vezet be a futball, futás, tréning és fitnesz termékek világában.
A Nature of Performance egyfajta vezérfonal a kategóriák megjelenésének és hangulatának kialakításában. A természetből és a sportolók teljesítmény iránti vágyából meríti ötleteit, egyedi, mégis univerzális utazásra csábít, melynek köszönhetően megérthetjük a kampány két legfontosabb mottóját is:
Az ATL és BTL kampányok a Droga5 reklámügynökséggel együttműködésben készülnek, minimalista szürke háttér előtt jelennek meg a termékek, mint hősök. A termékek új generációját sportolók mutatják be kiemelve az adott sport epikus pillanatait, párhuzamot vonva a természet adta erővel. Az új dizájn az ösztönös reakciókat kívánja feléleszteni.
A kampány érdekessége még, hogy a Mobium Elite futócipőhöz kapcsolódó honlap interaktív. A honlapra látogatók maguk választhatják meg a honlap átböngészésének ütemét egy sportoló mozgatásával, mindezt úgy, hogy látványos vizuális megoldások kísérik, a végén pedig értékelik „teljesítményét”.(puma.com/mobium)
A kampány fontos részeként a Juliet Zulu produkciós ügynökséggel technikai filmek is készültek a Nature of Performance érzés bemutatásáról:
Termékfotók / Interaktív weboldal és videók
Filip Trulsson, a PUMA Nemzetközi Marketing Igazgatója szerint „megtaláltuk a saját, egyedi hangunkat a performance világában, amely minden sport kategóriában működik. Vonzó és hatékony módon közvetíti a PUMA termékeinek tulajdonságait, melyeket a felhasználók a legtermészetesebb módon érezhetik magukénak.”
A Nature of Performance kampány indulásával több új tavasz-nyári termék kerül bemutatásra, teljesen úttörő cipőkkel és ruházattal-futáshoz és edzéshez- jelentkezik a sportszergyártó.
A Puma elsősorban vonal alatti aktivitásokkal kívánja bevezetni az új termékeket, a sport-, és lifestylemárka magyarországi PR ügynöksége a KRQ Communication.
2013 áprilisától Magyarországon is elérhető a PUMA Mobium Elite és a PUMA ACTV és RCTV férfi és női kollekció darabjai.
További információk a www.puma.com/mobium oldalon.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk