Az örökös és szokásos Pepsi-Coca harcnak lehetünk újra szemtanúi. Köszönjük!
A Pepsi leverte a Coca-Colát. Legalábbis a Super Bowl idejére készült kampányával, melyben a Coca-Cola mellényúlását figurázza ki.
A Super Bowl idején a magas nézettségnek köszönhetően óriási a küzdelem a reklámhelyekért, ez a márkák nagy esélye, hogy megfogják a fogyasztókat. A Coca-Cola is beszállt a versenybe, egy nagyszabású reklámot forgattak a sivatagban, csinos revütáncosnőkkel és helyes cowboy-okkal, amint a Coca-Cola megszerzésért versenyeznek. A központi reklám mellé rengeteg kisfilmet is készítettek, egy szóval magasra tették a lécet, ám a reklámszakma nem ájult el az új kampánytól.
A Pepsi meglátta a helyzetet, és egy zseniális ötlettel rákontrázott a Coca-Cola reklámjára és ezzel népszerűbbé vált vetélytársáénál. A videó a Coce-Chase reklám forgatásának helyszínét mutatja be, ahol is az egyik színész szomjoltásra Pepsi Next-et szeretne vásárolni az automatából. A szerkezet azonban úgy tűnik, hogy nem működik megfelelően, a végére már a fél stáb azon van, hogy hogyan tudná kisajtolni az óhajtott nedüt az italgépből. Mindezt úgy, hogy a Pepsis mellett egy Coca-Colás automata áll, amit az egyik szereplő meg is említi, de válaszként csak megvető tekintetek kap.
A kisfilm igazán viccesre sikeredett, ami most is bebizonyítja azt a tényt, hogy humorra könnyebb meggyőzni az embereket, sőt a megosztásoknak köszönhetően a fogyasztók gondoskodnak a reklám terjedéséről is.
A Pepsi ezzel a húzással a Super Bowl idejére készített három reklámfilmjével több, mint 4 milliós nézettséget produkált, míg a Coca-Cola fő spotját 3,5 millióan látták, de a számos kiegészítő videóval együtt se érte el a 4 milliós nézettséget.
A nézettségi adatok is magukért beszélnek:
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Vállalkozásunk azzal a céllal jött létre, hogy a rendezvények teljes skáláját felölelve, szakmai tapasztalattal, a megfelelő partnerekkel...
További információk