„A Tibi jó, a Tibi finom, a Tibi különleges.” Biztosan mindenkinek ismerősen cseng ez a mondat, amely szinte azonnal összekapcsolódik Hajós András arcával.
Bár a zenész és a cég közötti együttműködés már a múlté, a Tibi csoki és Hajós máig is egy felejthetetlen elegyet alkotnak.
A reklámok világában létezik egy törekvés, amelyet nemes egyszerűséggel „Ha Ő mondja”-effektusnak is nevezhetnénk. Ez akkor lép életbe, mikor egy-egy reklámmal sikerül felébreszteni a nagyérdemű fogyasztóban a hitelességnek legalább csak a vélelmét, illetve a legfontosabbat, a bizalmat. Ezt elérhetik különböző szakértőkkel és hús-vér emberekkel is, akik már próbálták az adott terméket vagy szolgáltatást. Ám a leghatásosabbak a híres médiaszemélyiségek. Esetükben úgy érezhetjük, ha az, akinek mindenből a legjava jut, arcát adja valamihez, az minden bizonnyal csak jó lehet. Ezek az arcok – ha nem is egy életre, de hosszú időre biztosan – összefonódnak a márkával.
Ez történt Hajós Andrással és a Tibi csokival is. Kettőjük kooperációja természetesen felkérésre történt, ám a zenész abban a szerencsés helyzetben volt, hogy nemcsak beleszólhatott a reklám koncepciójába, hanem egyenesen értelmi szerzőjévé léphetett elő. Állítólag az alapforgatókönyvük már megvolt a kisfilmeknek, ám mivel mindenképpen Hajóst akarta magának a Tibi, csalogatásképp szabad kezet adtak mind a színészi játékban, mind pedig a zenében. Ez bevált. Az eredmény: Hajós András zaklat, és hipnotizál. Íme:
Magának Hajósnak is az a véleménye a hírességekkel való reklámozásról, hogy az inkább a hitelességet támasztja alá, minthogy elvonná a figyelmet a termékről. Elmondása szerint a Tibi reklámjának forgatásakor már ismerhették annyira az emberek, hogy figyeljenek arra, amit mond, és ha valaki, akkor ő – édesszájú családapa lévén – hitelesen tud a csoki, és egészen pontosan a Tibi szeretetéről beszélni. Ezek után több reklámfelkérést is kapott, ám állítása szerint ő csak olyat vállal el, amihez úgy érzi, van köze. Úgy tűnik, a mobilinternet ilyen, ugyanis a későbbiekben a Pannon reklámjában tűnt fel
Valószínűleg a Pannonnal (ma már Telenor) való együttműködést is elősegítette az, hogy ebben az esetben sem korlátozták Hajós kibontakozását. Az irányvonal itt is megvolt, ám a végleges szöveget maga az énekes alakíthatta saját szája íze szerint. Ennek oka nagyon egyszerű: mivel Hajós András nem színész, ezért csak azt tudja élethűen megformálni, amellyel valóban azonosulni tud. Ezért a Pannontól arra is engedélyt kapott, hogy teljesen felszabadultan és őszintén adja elő saját magát, hiszen a reklám egy természetes, hétköznapi szituáció megjelenítésére törekedett.
A Pannon után a Tibi csoki Hajós Andrása még egy kisebb kaliberű kampány mellé is arcát adta, ugyanis azt is szívügyének érezte. Ez nem más, mint az idei felsőoktatásba való felvételi jelentkezés időszakában megalkotott videó, amely az ELTE Társadalomtudományi Karát népszerűsíti, ahol – nem mellékesen – a zenész is tanult.
Hajós reklámbéli pályafutása tehát a Tibi csoki után nem ért véget, ám azóta sem sikerült teljesen leválasztani a csokoládé gitáros és hipnotizőr éllovasát az édes márkáról.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk