A DOVE a magyar nők számára is önbizalomépítő üzenetekre cseréli az olykor negatív hirdetéseket A Nemzetközi Nőnap alkalmából induló Facebook alkalmazással a felhasználók bókokat küldhetnek a hölgyeknek
„Fogyj le! Plasztikáztass! Nem vagy elég jó!” - ilyen és ehhez hasonló negatív reklámüzenetekkel szembesülhetnek a nők nap mint nap a legnagyobb közösségi oldalon, amelyek kétségtelenül hatással vannak önbecsülésükre. Most azonban felvehetik a harcot a hurkás hasakkal és megereszkedett mellekkel riogató propaganda ellen. A Nemzetközi Nőnap alkalmából a Dove Magyarországon is a hölgyek kezébe adja Facebookos hirdetéseit és elindítja „Hirdetés átALAKító” alkalmazását.
A Dove globális kutatása¹ kimutatta, hogy a nők 80%-a irigyel valamit a barátnője külsején, de sajnos csak 4%-uk tartja saját magát is szépnek. Ezen az alacsony értéken szeretne a márka változtatni, hogy a hölgyek végre meglássák valódi szépségüket. A szépségápolási márka segítségével a felhasználók az önbizalomhiányt kihasználó hirdetéseket bókokra és ösztönző, pozitív üzenetekre cserélhetik. Az új alkalmazással bárki hozzájárulhat a Facebookon található negatív hirdetések számának csökkentéséhez.
“A Dove mindig hallgatott vásárlóira, és a Nemzetközi Nőnap tökéletes alkalom, hogy a „Hirdetés átALAKító” alkalmazás segítségével arra inspiráljuk a hölgyeket, hogy meglássák magukban az igazi szépséget, sőt motiválják a többieket is. Vegyük fel együtt a harcot a frusztráló hirdetések ellen, küldjünk egymásnak pozitív üzeneteket!” – mondta Hajdics Katalin, a Dove Brand Managere.
Az applikáció nemcsak a Dove követői, hanem mindenki számára elérhető a www.facebook.com/dove oldalon. Az alkalmazás használata igazán egyszerű, a Dove Facebook-oldalán lehet választani a hétféle hirdetés közül, majd be kell állítani, milyen érdeklődésű (Szerelem, Karrier, Utazás, Szépség, Fittség) nőknek szeretnénk bókot megjeleníteni. Az így elküldésre kerülő pozitív üzenetek, bókok több százezer nőnek szerezhetnek boldog pillanatokat, ezzel is növelve önbecsülésüket.
Az alkalmazás segítségével az alábbi pozitív üzenetek közül választhatunk:
Az applikáció tavalyi tesztelése óriási sikerrel zajlott Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Brazíliában, ahol a Dove segítségével összesen 33 millió nő részesült váratlan bókokban. A szépségápolási márka reméli, hogy az alkalmazást Magyarországon is sokan használják majd, és ezzel hazánkban is elterjednek a pozitív hirdetések, így a magyar nők egy kicsit magabiztosabbnak érezhetik magukat.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk