Szabó Győző szerint egy színész vékony jégen táncol bizonyos reklámszerepekkel. A Blikknek mégis sikerült meggyőznie őt, aki már ötödik éve a bulvárlap arcaként él a köztudatban.
A hírhedt lap évekig éldegélt a „Van képünk hozzá!” szlogenű kampányával, amikor 2009 elején gondoltak egyet, és egy hiteles celeb reklámarcot kívántak soraikba állítani.
A Blikk és Szabó Győző kapcsolata nem volt szerelem első látásra, sőt, embert próbáló feladatnak bizonyult a színész megnyerése, aki úgy fogalmazott, „meg kellett törniük” őt. Egy videóinterjúban részletesebben mesélt együttműködésük kezdeteiről, okairól és mikéntjéről.
Elmondása szerint már korábban is óvakodott a reklámoktól (csak egy-két kampányban lehetett felfedezni), hiszen rendkívül veszélyes terepnek tartja ezt egy művész- és színészember számára a „ciki” és „gagyi” kisfilmek burjánzása miatt. Ezt a Blikk jól tudta, ám mégsem adta fel, hiszen meggyőződése volt, hogy Győző végül be fogja adni a derekát. Hosszas egyezkedést követően ez így is történt. A színész először is látni kívánta a reklámhadjárat minden egyes lépését és szavát, tudni akarta mibe is vág bele. Saját kreatív ötleteit is hozzátéve végül úgy döntött, nincs olyan pont, amiért ne vállalná el. Továbbá megjegyezte: „Sajnos van az a pénz, amiért meg tudnak valakit vásárolni.” A Blikknek ez meg is volt hozzá, ám az összegről egyikük sem kívánt nyilatkozni.
Az azóta több filmmorzsát is elhintő Blikk-kampányban Szabó Győző társául többen is szegődtek, hol egy nagyszájú kisfiú, hol egy kutya vagy egy medve. A bulvárlap szlogenjét is leváltotta a „Mindenhez van közünk.” mondatra, amely a kontextust figyelembe véve frappánsnak is mondható. A kreatívot egyébként a Carbon készítette, a médiatervet pedig az MM&B ügynökség állította össze:
A színész az egyik reklámfilmben még egy kutyával is hajlandó volt beszélgetésbe elegyedni:
A kampány televíziós, internetes és nyomtatott felületeken egyaránt fut, ám utóbbi kivitelezésével Szabó Győző mint képzett grafikus nem volt teljesen elégedett. Ennek ellenére a valószínűsíthetően borsos fizetésnek köszönhetően természetesen hajlandó volt szemet hunyni az ügy felett.
Szövetségük azóta is tart, bár a színész hűsége nem maradt teljesen makulátlan. 2011-ben arcát adta még a Budapest Bank promóciójához is, amelyben megcsillogtathatta színészi tehetségét is, hiszen különböző karaktereket kellett megformálnia:
Szabó Győző látszólag igyekszik távol tartani magát a celebségtől, ám emellett nagyon ügyesen (ki)használja a médiát. Ez legutóbbi nagysikerű dobásánál, könyve megjelenésénél is megfigyelhető volt. Nagy port kavart ugyanis drogos múltjáról beszámoló vallomásos regénye, amelyet nem szeretné, ha a „tizenöt perces celebek könyvei” közé sorolnának. Ezt kiválóan megtervezett marketinggel vezette fel, gondosan ügyelt irományának reklámjára, amelyet megfelelően elő is készített megrendítő beismeréseivel a televízió képernyőjén, és a rádió hullámhosszain egyaránt. Nem kétség tehát, a színész jól ellavírozik a média vizein, különösen ha reklámokról, és a Blikkről van szó.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk