A Volt egyszer egy Mexikó spanyol sztárja egy nemzetközi kampányban vállalt főszerepet. Ő lesz az Orbit cukormentes rágógumik arca 2013-ban világszerte!
A Wrigley körülbelül egy hónapja jelentette be, hogy idén együtt dolgoznak Antonio Banderas-szal, de itthon csak a napokban kezdték el vetíteni a vele készített reklámfilmet.
A videóban Banderas egy kávézóban reggelizik, majd az étkezés végén a szokásos klisékkel ejti szegény, rózsaszín fánkot, aki mit sem ért az egészből. A rövid jelenet végén Banderas bekap egy Orbit cukormentes rágót és távozik. Ekkor jön a már jól ismert „Egyél! Igyál! Rágózz!” szlogen.
A reklámfilm, eredeti nyelven:
A spanyolok filmcsillaga a kampány kapcsán ezt nyilatkozta: „Mindig nagyon szerettem az étkezéseket, és mint színész most alkalmam van támogatni az egészséges életmódot, a helyes fogápolást. Egy mosoly az én hozzájárulásom. Ha csak bekapsz pár falatot nem biztos, hogy van időd fogat mosni, akkor jön jól az Orbit rágógumi, ami nagyon kényelmes kiszerelésben kapható.”
A Wrigley nemzetközi márkaigazgatója, Magdalena Kot is nyilatkozott a kampányról. Elmondta, nagyon boldogok, hogy együtt dolgozhatnak Banderas-szal és remélik, hogy a fogyasztók fejében hamar összekapcsolódik a spanyol színész és a rágógumi márka. Az emberek szeretik, ha egy sztár néz vissza a képernyőről és hitelesebbnek tartják, mint egy ismeretlen arcot. A hollywood-i sztár feltűnik majd mindenkinek.
Az „Egyél! Igyál! Rágózz!” televíziós kampány első filmje Spanyolországban debütált, de már eljutott a horvátokhoz, hozzánk és az oroszokhoz is. Kíváncsian várjuk a folytatást!
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk