A Nestlé diósgyőri üzemében idén húsvétra több, mint 1500 tonna csokiból készült nyulat gyártottak, melynek 88%-a export áru. Magyar csokinyulat ettek Chilében, Kanadában és Ausztráliában.
Idén tavasszal 21 országba jut el a Magyarországon gyártott Nestlé csokinyuszi. A Diósgyőrben készült édességekből azért itthonra is jutott, a Nestlé körülbelül 44 000 csokifigurát ajánlott fel az Ökomenikus segélyszervezeteken keresztül, hátrányos helyzetű magyar gyerekeknek és családjaiknak.
Az 5 000 000 forint értékű adomány 10 000 nehéz sorsú magyar gyerekhez jutott el, hogy szebbé tegye az ünnepet. A diósgyőri gyár kizárólag üreges csokoládé figurákra specializálódott. Idén 8%-kal nőtt a termelése, hiszen a kereslet is megnövekedett. A diósgyőri üzemben a legintenzívebb időszakban 600 magyar munkás segítségével készülnek az édességek.
A kizárólag valódi csokiból készült szezonális figurákra külföldön is nagy az érdeklődés. A csokinyuszi gyakorlatilag a világ minden pontján keresett termék, így idén például Új-Zélandra és Chilébe is került belőlük a polcokra. De Dél-Afrika, Franciaország, Ausztrália és Kanada is itthonról rendelt.
Itthon a Boci nyuszik és tojások a legnépszerűbbek, míg külföldön inkább a FarmYard smarties-zal töltött figuráit keresik. A Nielsen piackutatási adatai szerint az elmúlt 5 évben felére csökkent a piacon a gyenge minőségű, bevonó masszából készült termékek száma. Így elmondható, hogy az ebben a szezonban kapható csokinyuszik 75%-a valódi csokiból készült.
A csokoládévásárlási trend egyébként a különlegességek felé mutat. Egyre többen fedezik fel a sárgabarackos kekszes, ropogós, smarties-os, robbanó cukros édességeket.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk