A Somersby rájött, hogy mi a közös a ciderében és Steve Jobs Apple-termékeiben. Az alma.
A Somersby legújabb reklámja egy jól sikerült Apple-paródiának is betudható, mely amellett, hogy az üveges cidert reklámozza, egy fricskát is mutat az Apple-nek.
A reklám kihasználja, hogy az Apple-termékek megjelenését mindig óriási tömeghisztéria és nagy várakozás előzi meg, egyes fanatikus Apple-felhasználók a legújabb termék kijövetele előtt már napokkal lesátoroznak a vállalat legnagyobb boltjai előtt, csak azért, hogy az elsők között kaparinthassák meg az almás számítástechnikai eszközöket.
A Somersby erre az analógiára készítette el legújabb reklámját, melynek középpontjában a vállalat almás cidere áll, amiért a reklám szerint az emberek ugyanannyira őrülnek meg, mint egy új Apple-termékért. A reklámban a fanatikus cider-rajongók hosszú sorban állnak azért, hogy a frissítő, alkoholos italhoz juthassanak, és közben arról beszélnek, mennyire izgatottak és kíváncsiak. Mikor kinyílnak a Somersby kapui, a rajongók megrohamozzák a cider-sorokat, és minden egyes pohár almás ciderről úgy beszélnek, mintha az a legújabb Apple-termék lenne. Nézegetik, összehasonlítják az almák súlyait, megkérdezik az eladókat, hogy „és vezeték nélküli-e?”, majd megtanulják, hogyan kell „használni” a cidereket („a szájig kell emelni, majd beleönteni”) – teljesen úgy, ahogy az egy új Apple-terméknél működik. A ciderrel való koccintással a telefonok bluetooth összeköttetéseire utalnak („csatlakoztatva vagytok egymáshoz!”), majd elmondják, hogy a termék tökéletesen működik direkt napfényben is. Az emberek pedig örömmel, és nagy meglepődöttséggel nézegetik a poharakat, tele almás ciderrel.
A Somersby új reklámjának alapját egy egyszerű, de zseniális ötlet képezi, a spot ötletes, és biztosan megmosolyogtatja azt, aki felismeri a többlettartalmat. Mi már csak arra vagyunk kíváncsiak, hogyan vág erre vissza az Apple!
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk