Még meg sem jelent, már több sztriptízklub is előre kitiltotta a Google intelligens szemüvegét.
Egyelőre a Google Glass prototípusaihoz csak a Google fejlesztői, illetve a programban résztvevő teszterek férnek hozzá, mégis már több sztriptízklub, mozi és kaszinó is kijelentette, hogy tilos lesz az említett helyeken viselni a Google intelligens szemüvegét.
Az előzetes információk és a Google fantáziavideója szerint a Google Glass egy fejen, szemüvegként viselhető intelligens számítástechnikai eszköz lesz, melyhez mikrofon és félig áttetsző képernyő tartozik, és a felhasználó szeme elé vetíti a szükséges, illetve a kért információkat. A Google videója szerint a szemüveg viselésekor a felhasználó tizennégy különböző szolgáltatás közül választhat majd: jegyezhet be találkozókat, kérhet helymeghatározást, információkat kaphat az aktuális időjárásról is, de akár üzeneteket is küldhet ismerőseinek. (A Google jövőbeli termékéről már írtunk egy korábbi cikkünkben is)
Természetesen mint minden intelligens eszköznek, a Google Glassnak is alap szolgáltatása lesz a fényképek és videók készítése, ráadásul sokkal diszkrétebben és észrevehetetlenebbül tudnak a szemüveg viselői viszonylag jó minőségben fotókat vagy videókat készíteni az okosszemüveg segítségével. Ez a funkció az, ami szolgáltatási szférában sokaknak nem tetszik, köztünk a sztripítzkluboknak, moziknak és kaszinóknak sem. A Las Vegas-i sztiptízklubok és kaszinók kijelentették, hogy nem engedik be falaik közé a Google Glass-t, hasonlóan nyilatkoztak a mozik, valamint Seattle-ben egyes kocsmák és bárok is. Tehát sehol nem lehet majd a Google-szemüveget használni, ahol fényképezőgépet vagy okos telefont sem szabad.
A kocsmák és sztriptízklubok a vendégek személyiségi jogaira, a mozik a kalózfelvételekire, a kaszinók pedig biztonsági okokra hivatkoztak, amikor kitiltották a még meg sem jelent készüléket az üzemeltetett helyekről.
Felmerül azonban a kérdés, hogy hogyan fogják kiszúrni egy moziban vagy egy kocsmában, hogy sima szemüveget vagy Google Glass-t visel-e az illető. A Las Vegas-i MGM Resort szóvivője azonban magabiztosan úgy nyilatkozott, az utóbbi években a biztonsági személyzetük a legkülönfélébb rejtett kamerák kiszúrására lett kiképezve, így nem fog nekik problémát jelenteni a Google Glass észrevétele sem.
A Google Glass jelenleg még bőven az elérhetetlen kategóriába tartozik, a jövő intelligens termékét csupán a szemüveghez alkalmazásokat író fejlesztőstúdiók vásárolhatják meg, ők is darabonként 1500 dollárért. Egyelőre tehát nem kell attól tartanunk, hogy kitiltanak minket kedvenc mozinkból vagy sztriptízklubunkból azért, mert nem tartottuk be a szabályokat, és az intelligens szemüveget viseltük.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk