Túl kritikusak vagyunk önmagunkkal szemben. Az, hogy a nők hogyan tekintenek külsejükre, drámaian különbözik attól, hogy mások milyennek látják őket.
A világon élő nők több mint fele (54%) egyetért azzal, hogy amikor a kinézetük kerül szóba, mindig önmaguk a szépségük legnagyobb kritikusai – és ezzel megdöbbentő módon 672 millió nő van így szerte a világon.
A Dove® elkötelezett egy olyan világ létrehozásában, amelyben a szorongás helyett a szépség a magabiztosság forrása, és ennek érdekében egy olyan kísérletet végzett, amely jól érzékelteti ezt a problémát. A The Real Beauty Sketches (A Valódi Szépség Vázlatai) című rövidfilmjében a Dove bemutatja, hogy a nők hogyan tekintenek saját szépségükre, ellentétben másokkal.
A Valódi Szépség Vázlatai című filmben közreműködött Gil Zamora FBI-os törvényszéki grafikus, aki a saját bejegyzésű Compositure™ módszertanát alkalmazva több mint 3000 vázlatot készített 28 éves karriere során. A film dokumentálta, amint Zamora vázlatokat készített hét függönnyel eltakart nőről, kizárólag a saját jellemzésük alapján rajzolva meg vonásaikat. Ezt megelőzően a hölgyeket váratlanul megkérték, hogy töltsenek el rövid időd egy számukra idegen emberrel, de a találkozás célját nem közölték velük. Zamora ezt követően vázlatokat készített az idegen leírásai alapján is. Az idegen szemszögéből készített rajzok többsége a hölgyek sokkal szebb, boldogabb és gyakran pontosabb portréját jelenítette meg, megerősítve a tényt, hogy a nők saját magukat helyezik nyomás alá, amikor a külsejükről, a szépségükről kérdezik őket.
“Amikor felkérést kaptam, hogy szerepet vállaljak a Dove kísérletében, nem számítottam rá, hogy a két különböző vázlat-portré ennyire különbözik majd egymástól” – mondta Gil Zamora törvényszéki grafikus. “Ami igazán nyomott hagyott bennem, azok a hölgyek érzelmi reakciói voltak, amikor megtekintették a két különböző leírás alapján készített rajzot egymás mellé függesztve. Ezen bátor nők közül szerintem sokan ráébredtek arra, hogy a külsejüket illetően mindeddig egy torz önképpel rendelkeztek, amely jelentős hatást gyakorolt az életükre is.”
A Dove filmje hűen dokumentálja a hölgyek önképükre adott reakcióit, és felismerésüket, hogy az alacsony önbecsülés az életük számos részében jelen van. A Dove ezzel a filmmel és termékeivel minden nőt arra szeretne ösztönözni, hogy nap mint nap tegyen azért, hogy szépnek érezze magát, így javulhat az önképük és felfedezhetik a bennük rejlő szépséget.
“A kísérlettel és a film elkészítésével az volt a célunk, hogy tovább erősítsük elkötelezettségünket a női önbecsülés támogatásáért végzett munkánkban” – mondta Hajdics Katalin a Dove termékmenedzsere – „Reméljük, hogy ennek hatására felülvizsgálják a nők a szépségükről alkotott véleményüket, és megértik, hogy mások hogyan látják őket.”
Sokkal szebb vagy, mint gondolod
A nők önmaguk legnagyobb kritikusai – a hölgyek mindössze 4%-a tartja magát vonzónak (2004-ben ez a szám 2% volt). A Dove szerint, ha egy nő jól érzi magát a bőrében, akkor boldogabb lehet. A Dove idei kampánya arra ösztönzi a nőket, hogy vizsgálják felül önmagukról alkotott véleményüket.
A magyar feliratozással ellátott kampányfilm:
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk