Táncoló babákkal reklámoz az Evian, ami nem csak cuki, de szórakoztató is, így akár még egy jó vírusvideó alapanyag is lehet.
Az Evian április 21-én kezdte el vetíteni új reklámfilmjét Franciaországban, Svájcban, Németországban, az Egyesült Királyságban, valamint az Egyesült Államok csatornáin. Live Young című kampánya keretében készítetté az új reklámot, ami minden olyan adottsággal rendelkezik, ami egy jó vírus videóhoz kellhet, így nem is lehet annyira csodálkozni azon, hogy már több mint 30 millióan látták világszerte.
A Baby & Me című videót a BETC Paris készítette és a We Are From LA rendezte, valamint az Iconoclast produkciós cég is részt vett a munkálatokban. A reklámban egy férfit látunk az utcán sétálni, amikor meglátja magát egy busz ajtajában, azonban a tükörképe nem a valóságot mutatja, hanem egy kisbabát, aki feltehetően gyermekkori önmaga. Mikor rájön, táncolni kezd, amit ugye a baba is utána csinál, utánozza a mozdulatait, mimikáját, és szintén táncolni kezd a „Here Comes the Hotstepper” című remixre. Az utcán aztán többen is észreveszik a furcsa tükröződést, és csatlakoznak a tánchoz.
Az Evian globális márkaigazgatója elmondta, hogy a kisfilm az emberekben rejlő gyermekkel való kapcsolattartásra fekteti a hangsúlyt, és az egész a szabadságról, a spontaneitásról, az elengedéstől, valamint a kommunikatív őrület érzéséről szól.
A babákkal való forgatás nem volt egyszerű, több mint 400 bébit „próbáltak ki” a szerepre, de nem csak a jellem és a színészi tehetség számított, hiszen az ügynökség az egymásra hasonlító felnőtteket és gyerekeket keresett. Emellett a forgatáson se lehetett egyszerű együtt dolgozni a babákkal, de a végeredmény egyértelműen azt mutatja, hogy megérte a fáradságot.
A reklámhoz külön alkalmazást is készítettek iPhone-ra és Androidra egyaránt, ami egy nagyon fejlett arcfelismerő szoftvert használ, így rekonstruálni tudja a felhasználó gyermekkori arcát. Ha még ez se lenne elég, a Photomaton cég Párizs-szerte átélhetővé tette az élményt, hiszen kihelyezett fotófülkékben készíthetnek az emberek portrét gyermekkori énükről.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Hatékony és gyors reklámmegoldások, tervezéstől a kivitelezésig egy helyen!
Cégnév: Image Clinic Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Madách utca 22/4...
További információk