A Coca-Cola legújabb, első, kizárólag online fókuszú kampányának neve: az Ahh-effektus, kimondott célközönsége a tinédzserek generációja. A Fastcocreate.com szerint az ötlettel egyértelműen sarokba szorították a piacot.
A könnyen megjegyezhető nevű kampányt a Wieden+Kennedy Portland készítette. Azt a közönséget célozzák meg, amely köztudottan híres arról, hogy csak rövid ideig képes odafigyelni valamire.
Ennek érdekében a Coca-Cola összesen 61 különböző domaint vásárolt, például:
- ahh.com (http://www.ahh.com/),
- ahhh.com (http://www.ahhh.com/),
- ahhhh.com (http://www.ahhhh.com/)
(és így tovább)
nevekkel, melyek mindegyike mögött egy-egy kis szórakoztató microsite fog lapulni év végéig: könnyen emészthető, szórakoztató, meglehetősen vicces és addiktív gagek, gifek, játékok. Jelenleg 17 oldal érhető el, a tartalmak között van holdon moonwalkoló űrhajós, macska vagy nem macska kvíz, buborékpukkasztó játék. Az oldalakat mobiltelefonra optimalizálták, de természetesen elérhetők asztali gépeken is.
A folyamatot a Wieder+Kennedy felügyeli az egész évben, ugyanakkor nem csak ez az ügynökség fogja előállítani a tartalmakat, hanem olyan médiapartnerek, mint az Alloy, a Vevo és a Break Media, illetve maguk a felhasználók, a tinédzserek, akiket meghívnak majd ötletgyártásra. A Coca-Cola kéthetente vizsgálja meg, hogyan teljesít egy-egy tartalom, és azokat, amelyek nem hoznak elég forgalmat, lecserélik. És mivel a forgalom nagymértékben attól függ, hogy egy-egy oldalt milyen arányban osztanak meg a közösségi portálokon, így mondható, hogy a kampány abszolút a célközönség visszajelzései alapján fog alakulni.
Pio Schunker, a Coca-Cola North America Group integrált marketing kommunikációjának senior alelnöke szerint ezzel a kampánnyal szórakoztató módon dimenzionálják a terméküket „folyamatosan megérintve a tinik felfedezés, állandó stimuláció és újdonság iránti vágyát”, mindeközben finoman erősítik a gondolatot: a Coca-Cola a „tökéletes felfrissülés”. Ahhh!
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk