A Coca-Cola születésnapja alkalmából újabb rendkívüli ötlettel állt elő, ugyanis vállalta, hogy új kampányában termékeiken az egyik logót a fogyasztók nevére cserélik Európa-szerte.
A népszerű kóla márka május 8-án ünnepli 127. születésnapját, ennek örömére pedig merész tettre szánta le magát. Ugyanis Európa összes országában lecseréli a termékek egyik oldalán található jellegzetes márkanevet a fogyasztók nevére, ezért senki ne lepődjön meg, ha innentől kezdve Jani vagy Tomi feliratú Coca-Colával találkozik.
A Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain a legnépszerűbb magyar keresztneveket tüntetik fel, míg becenevekkel ellátott palackok készülnek szintén fél literes, literes és 2 literes kiszerelésben is. A 0,33 literes dobozos termékeken hat, általános használatú gyűjtőnévre, illetve közkedvelt becenévre cserélik a már jól bevált logót. A neveket a 13-30 éves korosztály körében a leggyakoribbak közül, az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták ki, hogy minél többen megtalálják a nevükre szóló italt. A termékeket folyamatosan helyezik ki a boltok polcaira, így aki még májusban nem találná a saját, névre szóló termékét, annak érdemes később is átkutatnia az üdítős polcokat.
A Coca-Cola mindig szeretett valami újjal előállni, példának okáért ők voltak az elsők, akik híres embert kértek föl a termék népszerűsítésére, valamint ők a legrégebbi szponzorai az Olimpiai Játékoknak. A jelenlegi lépés azért is számít merésznek, mert a titkos receptúra mellett a Coca-Cola esetében nagyon nagy szerepet játszik a márkanév és a logó, és már hosszú ideje nem változtattak ekkorát a termék megjelenésén. A különleges logókat a nyári kampány során használják, ami azt jelenti, hogy májustól augusztusig láthatjátok a neveteket a palackokon.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk