Bevált és megbízható – ez a jubileumi szlogenje a Praktikernek, amely átfogó országos reklámkam-pánnyal, illetve áruházi aktivitásokkal ünnepli 15. születésnapját 21 magyarországi üzletében.
A Praktiker intenzív reklámkampánnyal ünnepli 15. születésnapját Magyarországon, s a 21 hazai áruházzal rendelkező barkácslánc visszatér a televízió képernyőire is szpotjaival.
A Praktiker TV2, AtMedia és R-time csomagokat vásárolt a barkácsáruházak számára kiemelten fontos májusi időszakban. A szpotkampányt országos óriásplakát kihelyezések, internetes megjelenések és social média aktivitások támogatják, míg az áruházakban termékbemutatókkal kívánják megszólítani a vásárlókat. A Praktiker a kampánytól a vevői elégedettség növekedését és ezáltal a vevőszám emelkedését, valamint piaci pozícióinak megerősödését várja.
A reklámkampányban azok a minőségi termékek kerülnek fókuszba, amelyek bemutatják a Praktiker széles kínálatát és jó ár-érték aránnyal rendelkeznek. A jubileumi évben minden reklámfelületen, így a prospektu-sokban, katalógusokban és az áruházakban is megjelenik a Praktiker 15 éves logója, amelyhez a „Bevált és megbízható” szlogen társul. A rövid jelmondat azt kívánja üzenni a potenciális vásárlóknak, hogy a Prakti-ker továbbra is stabilan van jelen a hazai piacon, termékkínálata következetesen a vevői igényekre épül, szolgáltatásai pedig évek óta támogatják a vásárlókat.
Mivel a gazdasági válság és a megszorító intézkedések hatására évről évre csökken a kereslet a barkácsáruházak kínálata iránt Magyarországon, a Praktikernek is módosítani kellett üzleti és marketing-stratégiáját. A Praktiker a közeljövőben a tervek szerint kizárólag mini-áruházakat kíván nyitni, miközben felújította és átrendezte 19 nagy alapterületű áruházát. A Praktiker az utóbbi időszakban 15 százalékkal csökkentette kínálatát és polcainak számát, hogy több teret, jobb átláthatóságot biztosítson az egyes ter-mékcsoportoknak, s polcok helyett a palettás kihelyezés is hangsúlyosabb legyen. A szortiment optimalizá-lása folytatódni fog a jövőben is, hogy a Praktiker minél jobban megfeleljen a vásárlói igényeknek az áru-készletével.
A Praktiker 15 évvel ezelőtt, 1998-ban nyitotta meg első áruházát Budapesten, az M3-as kivezető szaka-szán. A piacra lépést intenzív terjeszkedés követte, amelynek során a német barkácslánc minden jelentősebb hazai településen, illetve a főváros több forgalmas pontján és Budapest vonzáskörzetében is üzleteket nyitott. Mára a Praktiker áruházak az adott régió lakberendezési és barkács központjává nőtték ki magukat. 2009-ben a szektorban egyedülálló webshopot nyitott a Praktiker, amely házhozszállítással vált teljessé. Az internetes áruházban jelenleg mintegy 40 ezer féle termék érhető el.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Vállalkozásunk azzal a céllal jött létre, hogy a rendezvények teljes skáláját felölelve, szakmai tapasztalattal, a megfelelő partnerekkel...
További információk