Három évre szóló megállapodást kötött a Soproni sörök gyártója és a Tankcsapda együttes. A közös kampány első felvonásaként reklámfilmet forgatnak a Soproni Zéró söröknek. Jelszó a frissesség!
Egy május 7-ei sajtótájékoztató keretein belül jelentette be hivatalosan Benedek László, a Soproni értékesítési igazgatója és a Tankcsapda három tagja a három évre szóló megállapodás létrejöttét.
A Tankcsapda már korábban is dolgozott a Sopronival, akkor a dobozos változaton volt olvasható a zenekar következő koncertjének időpontja és helyszíne. A három éves összefogás során kiemelt szerepet kapnak az alkoholmentes sörök, hiszen a Soproni számára nagyon fontos lett az utóbbi időben, hogy a felelősségteljes sörfogyasztást propagálja. Természetesen a hagyományos sörök sem fognak háttérbe szorulni. Sokféle promóciós termékkel is készülnek majd, de, hogy pontosan mikor, arra egyelőre nem kaptunk választ. A Tankcsapda és a Soproni "közös" koncerttel is készül, melyet június 14-én, pénteken tartanak a Budapest Parkban.
A mostani együttműködés első lépéseként reklámfilmet forgatnak, melyben a gyümölcsös Soproni Zérót népszerűsítik majd. A film készítői nem szerettek volna reklámszínészeket kreálni a zenészekből, inkább hétköznapi életükből merítettek. A reklámban a Tankcsapda egy sajtótájékoztatón találja magát, ahol az újságírók csupa olyan kérdést tesznek fel nekik, amit már ezerszer megválaszoltak.
A helyszín atmoszférája nagyban hasonlít azokéra a vidéki művelődési házakéra, melyekben a banda gyakran fellép. E két összetevővel igyekeznek eljuttatni a nézőkhöz a fülledtség érzését. És ekkor jön a képbe a frissítő és gyümölcsös Zéró sör. A reklámfilm május végétől lesz látható a televíziós reklámblokkok alatt.
Mindkét félnek az a meglátása, hogy széles rétegre igaz az az állítás, hogy szereti a Sopronit is és a Tankcsapdát is. Nos, ez a kampány nekik szól majd.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk