A Dove 2013-ban Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között. Rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén!
Míg a megkérdezett magyar nők 74%-a egyetért abban, hogy minden nőben van valami szép, a legtöbben magukban mégsem látják ezt meg. Egy nemzetközi kis film (Dove Valódi Szépség Rajzok) segítségével próbálja elmondani azt a márka, hogy sok esetben mások szebbnek látnak minket, mint mi saját magunkat.
Korábbi cikkünkben található videóban már bemutattuk, hogy a nők túl kritikusak önmagukhoz, a magyarul feliratozott filmet már több mint 76 ezren látták (május 7-i adat). A nemzetközi kampány mintájára elkészült a ”Valódi Szépség Rajzok” magyar verziója a Dove munkatársainak közreműködésével. Ennek a filmnek az volt a célja, hogy betekintést adjon a kulisszák mögé és megmutassa, kik dolgoznak ezen a márkán. Ők szeretnék mindazok figyelmét felhívni a női önbecsülés fontosságára, akiknek van lehetősége tenni azért, hogy ez a helyzet javuljon Magyarországon. A videóhoz rendőrségi rajzoló segítségével elkészült film ezen a linken tekinthető meg:
A friss kutatás alapján kijelenthetjük, hogy a hazai értékek az alacsony globális arányokat is alulmúlják: Magyarországon a nőknek csupán 3%-a írja le magát a vonzó szóval (globálisan 10%), míg gyönyörűnek mindössze 1% (világszerte 5%). Szépségével a megkérdezett magyar nők 27%-a elégedett, míg 38%-uk sem elégedettnek, sem elégedetlennek nem érzi magát. A személyével kapcsolatban általában a magyar nők 47%-a, míg a szépségével kapcsolatban csupán 29%-uk érzi magát magabiztosnak.
Mit szeretünk és mit nem?
A magyar női válaszadók 45%-a a hasát szereti a legkevésbé (globálisan is ez a legkevésbé kedvelt testrész - 36%), amit hazánkban a mell, a fenék és a láb (mindhárom 20%) követ. Átlagosan 2 testrészüket nem szeretik a nők, míg a válaszadók 3%-a minden testrészével elégedetlen.
A magyar nők 3 legkedveltebb testrésze a szem (53%), a haj (32%) és a száj/mosoly (27%), átlagosan 2 testrészüket kedvelik.
Magyarországon a nők 77%-a elismeri, hogy valamilyen nyomás hatására dolgozik azon, hogy szép legyen (a globális arány 59%). A helyzet iróniája, hogy a válaszadók 58%-a vallja: ez a nyomás önmaguk irányából érkezik, míg a társadalom (11%), barátok és család (7%), valamint a média (2%) által rájuk helyezett nyomás ennél sokkal kisebb. A magyar nők 49%-ának a másoktól kapott bókok, 68%-ának egy erős kapcsolat vagy házasság fontos ahhoz, hogy szépen érezze magát, míg 78% bevallása szerint akkor érez így, ha tudja, hogy valaki szereti. A nők 30%-a mondja, hogy akkor tudja kihozni magából a legtöbbet, ha a megfelelő termékeket használja. Ennek elérése érdekében a megkérdezett magyar nők átlagosan 6 féle termékcsoportot - az alapvető cikknek számító tusfürdő (77%), parfüm (73%) és dezodor mellett (69%) kéz- (65%) és testápoló (61%), valamint hajápoló termékeket (59%) – használnak annak érdekében, hogy szebbnek érezzék magukat. A magyar nők 72%-a boldogabbnak érzi magát akkor, ha jól és szépnek érzi magát, míg 64%-uk a boldogság szempontjából azt is fontosnak tartja, hogy magabiztos legyen a külsejével kapcsolatban. A kutatás így arra is rávilágított, hogy az elégedettség, a magabiztosság és a boldogság között van összefüggés.
A Dove elkötelezett abban, hogy segítse a nőket a saját szépségpotenciáljuk kiaknázásában úgy, hogy termékeivel nap mint nap inspirálja őket, hogy tehessenek valamit a bőrük és hajuk szépségéért. A márka hiszi, hogy ha a nők jól érzik magukat a bőrükben, akkor sokkal magabiztosabbak és könnyebben kiaknázzák a bennük rejlő szépséget.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk