A mai nappal három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara, a Soproni és a Tankcsapda. A megállapodást a márka következő reklámfilm-forgatásán jelentették be a felek.
A közös munka már kezdetét vette az ízesített Soproni Zéró TV-reklám felvételével, a következő lépcső pedig a június 14.-i Budapest Park koncert lesz. A résztvevők elmondták, hogy partnerként tekintenek egymásra, akik egymást erősítve dolgoznak azért, hogy a zene- és sörrajongók minőségi élményekkel gazdagodjanak. Nem szponzorációról, hanem két egyenlő fél partneri viszonyáról szól a megállapodás.
A Tankcsapda tagjai – Lukács László, Fejes Tamás és Sidlovics Gábor - hangsúlyozták, nagyon megválogatják, mely márkákkal és cégekkel dolgoznak együtt, de a Soproni már régóta része az életüknek, évek óta ezt fogyasztják, ráadásul az új alkoholmentes Zéró a zenekar gitárosának, Sidinek is kedvence, aki egyébként nem fogyaszt alkoholt. „Nem adjuk a nevünket semmihez, amiben nem hiszünk, viszont megfelelő partnerrel szívesen dolgozunk együtt. Nagyon fontos számunkra, hogy az ország legkisebb klubjában is a legjobb minőségű koncertet adhassuk, és mostantól a Soproninak is köszönhető, hogy továbbra sem kella zene rovására kompromisszumokat kötnünk. Reméljük, ez a rajongóinknak is örömet okoz” – mondta Lukács László, az együttes frontembere.
Benedek László a HEINEKEN Hungária Zrt kereskedelmi igazgatója hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Tankcsapdával, a mostani megállapodás pedig nem egy hagyományos szponzoráció, sokkal inkább egyfajta közös munka, aminek részleteit közösen dolgozzuk ki a zenekarral, az együttgondolkodás és a megvalósítás minden részletéből mindannyian kivesszük a részünket.” – a kereskedelmi igazgató hozzátette, „A jelenlegi megállapodástól függetlenül, azonban továbbra is folytatjuk a Magyar Vízilabda Válogatott támogatását is, hiszen rájuk is büszke az egész az ország.”
A bejelentésnek helyszínt adó forgatáson már a Tankcsapda közreműködésével készült a Soproni két héten belül debütáló reklámja is. A kisfilmben a készítők szerették volna valós élethelyzetben megjeleníteni a zenekart, így közösen amellett döntöttek, hogy egy fárasztó, véget nem érő sajtótájékoztatót filmesítenek meg a reklámban. A számtalanszor hallott kérdések áradatában a Tankcsapda tagjainak valóban szüksége van egy kis felüdülésre, amikor egy alkoholmentes Soproni Zéró tökéletes választás. A koncepció kidolgozásában részt vett a zenekar is, így ők adták meg a szituációt és a reklámban elhangzó kérdéseket is, melyekkel szinte nap mint nap szembesülnek.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk