A héten jelent meg a különösen kedvelt kekszcsoda, az Oreo legújabb, „Wonderfilled” nevezetű kampánya, amely máris sikert aratott.
A világ csodás voltára rámutató animációs kisfilm nagyon vidámra sikerült, és benne a finomságnak köszönhetően még a gonoszként ismert karakterek is jó útra térnek.
A kampány alapgondolatát az a tény képezi, hogy a világ bizony tele van csodás dolgokkal, és a finom kekszszendvicsbe ezeket mind beletölti nekünk az Oreo. Janda Lukin, a cég igazgatója erről így fogalmazott: „A kisfilm egy nagyon egyszerű felvetéssel kezdődik: Hogyan képes egy olyan apró dolog, mint ez a kis keksz, pozitív változást vinni az emberek világszemléletébe?”
Az Oreo tehát nem kis feladatot vállalt magára, ugyanis a cél nemcsak a termék népszerűsítése, hanem az emberek felvidítása is. Állításuk szerint a reklámfilm elsősorban nem a gyerekeknek készült, hiszen az már eleve csoda, ahogyan ők szemlélik a világ dolgait. A célközönség tehát a felnőttek, akiket emlékeztetni kell a gyermekkor önfeledtségére és arra, hogy még mindig ugyanannyi szépség vesz körül bennünket, csupán a mi perspektívánk változott. Így adta magát az ötlet, hogy a reklámfilm főszereplői a kiskorunkból ismert történetek főhősei legyenek.
Ezek a hősök pedig nem mások, mint az egészen idáig gonoszként ismert karakterek. A kisfilmben találkozhatunk például a három kismalaccal és az aljas ordassal, aki elfújja a szerencsétlenek házikóját. Ám az Oreonak hála, a farkas jobb belátásra tér, és inkább segít a malacoknak a házépítésben, sőt, össze is bútorozik velük. Onnantól kezdve a négy jó barát együtt mulat. Megjelenik még a vérszívó vámpír is, aki a finom, krémes keksz hatására a vér helyett ezúttal a tej mellett teszi le a voksát. A humoros reklámot megtöltik a pozitív gondolatok, akárcsak magát a kekszet. Így a derűs dallam, és a bébifókákat védelmükbe vevő cápák hatására mi is jobb hangulatba kerülhetünk, és még egy „csodával töltött” Oreora is kedvet kaphatunk. A kampány tehát jól sikerült.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk