"Már megint ez", sóhajhatnak fel hűséges olvasóink (reméljük, nem teszik), de nem mi tehetünk róla, a Coca-Cola igenis nagyon nyomul idén nyáron.
Hogy ne lankadjon az érdeklődés, a neves dobozok után egy rövidke, ám annál hatásosabb közterületi kampánynak lehetünk tanúi két helyszínen a fővárosban.
A Corvin-negyed és az Aréna Pláza gyakori látogatói már bizonyára felfigyeltek az ott lévő, jellegzetespiros Coca-Colás konténerekre, és a körülöttük gyakorlatilag egész nap tartó nyüzsgésre. Ezen a két helyen még a hét végéig minden nap a csinos hostesslányoktól és -fiúktól este 8 óráig elsősorban ingyen minikólát kaphatunk, amit csak a hülye utasít vissza, valljuk be. Ez már maga egy erős kezdés, annak ellenére, hogy az ötletgazdák a kampány tervezése során valószínűleg a negyvenfokos nyári hőségre tervezték a frissítő osztogatását. Az időjárás ugyan közbeszólt, de innen üzennénk, a Cola mindig finom, még borús-esős napokon is. Az ingyenkóla meg még finomabb.
De a Cola itt nem állt meg. A konténerek funkciója ugyanis a következő: ha veszünk egy 0,33-mas Colát, akkor arra bármilyen becenév felírását kérhetjük. (Nyilvánvalóan a karakterek száma azért véges, már csak a doboz méretéből fakadóan is.) Tehát még tovább gyűrűzik a Neked is egy Coca-Cola kampány egy korábbi cikkünkben is említett fő funkciója, hogy a fogyasztók kerüljenek az előtérbe, az ő igényeiknek feleljen meg a termék. Így a márka, az ital és annak fogyasztása is még személyesebbé válik. Józan ésszel belegondolva, és az ott dolgozók tanúbizonysága alapján a legtöbb ilyen “még névre szólóbb” doboz ajándékozási célra készül, tehát ez a rövidke közterületi kampány is jól kapcsolódik a Coca-Cola által képviselt közösségi élményhez, közösségi léthez.
Tehát a héten a Corvin és az Aréna Pláza közelében még lehetőség van arra, hogy a legtitkosabb becenevekkel ellátott Coca-Colát igyunk és vigyünk szeretteinknek. Az ötletgazdáknak pedig jár a pirospont.
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk