A Durex hamarosan kiad egy alkalmazást, amivel párok mérhetik és értékelhetik szexuális teljesítményüket, de a bevállalósabbak személyesen is részt vehetnek a kísérletben.
A vezető óvszergyártó cég most indít először ehhez hasonló nemzetközi kísérletet, és abban reménykedik, hogy az alkalmazás segítségével rengeteg pár fedezi majd újra fel szexuális életét, és oszthatja meg eredményeit a világgal.
A Durex szerint azért van szükség a kísérletre, mert a 2011-2012-es Durex Nemzetközi Szexuális Jóléti kutatása szerint világszerte az emberek 54%-a elégedetlen a szexuális életével. A cég június 3-tól olyan Durex Szeretők jelentkezését várja a projekthez a durexexperiment.com oldalon, akik szívesen vennének részt az egyelőre egyedülálló szexkísérletben Velencében, a szerelmesek városában.
A Szeretők feladata egy bevezető szeminárium után az lesz, hogy egy hónapon keresztül teszteljenek új szexuális helyzeteket, az előre rögzített „szexuális napirendet” szakértők bevonásával állította össze a cég. A párok napirendjében mindenféle szexuális játék előfordul, kezdve a flörtölős, intim szócsatáktól a szerepcseréig. A Szeretők érzelmi és fizikai reakcióit egy olyan kardio-berendezéssel követik nyomon, mely a szívritmus-változásokat méri, Brendan Walker szakértő pedig tudományosan vizsgálja az érzelmi reakciókat.
Azoknak azonban, akik bár szeretnék kipróbálni a Kísérletet, de ehhez nem szeretnének Velencében több párral együtt eltölteni egy hónapot, a Durex készített egy ingyenes alkalmazást okostelefonokra, melynek segítségével a Durex Szeretők „feladatait” elvégezhetik otthon is. A Durex a kísérlettől azt várja, hogy a több ezer pár adatainak köszönhetően egy globális „szerelemtérkép” rajzolódik ki, melyből kiderül, hogy valóban forróbb-e a vére az olaszoknak, vagy igaz-e az, hogy a szőkék bevállalósabbak.
„Ezzel a kísérlettel az a célunk, hogy mind a fizikai, mind pedig az érzelmi vetületet megvizsgáljuk, hogy meg tudjuk határozni, mi okoz örömöt, izgalmat, boldogságot egy párnak.” – mondta a projektről Brendan Walker, a projekt vezető kutatója.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk