Mostantól a Libri könyvesboltokban is átvehetőek lesznek a Kupon Világ oldalán vásárolt kuponok, egyesek szerint ez a kooperáció jelentős változásokat hozhat az e-kereskedelem jövőjében.
Június 1-jétől a Kupon Világ vásárlói már nem csupán online vásárolhatják meg a kívánt kuponokat, hanem offline, a Libri könyváruház boltjaiban is kifizethetik és át is vehetik a különböző szolgáltatásra vagy termékre jogosító utalványokat. Szakértők szerint az ilyen, és ehhez hasonló partnerségek elmoshatják a határvonalat az online és az offline vásárlás és fizetés között.
A kuponos oldalak közül a Kupon Világ az első, ami ilyen stratégiai megállapodást kötött egy másik céggel. „Tisztában vagyunk vele, hogy ez a logikus és kézenfekvő megoldás furának tűnhet az online kereskedelem szakembereinek, de ez a lépés ügyfeleink nagyobb kényelmét, és igényeik átgondolt kielégítését szolgálja.”– fejtette ki véleményét Shehryar Piracha, a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.
Természetesen üzleti szempontból nem csak a kuponos oldalnak kedvező az együttműködés, ugyanis a megállapodás részeként a Kupon Világ exkluzív marketingszolgáltatásokat nyújt majd a Libri számára. Kovács Péter, a Libri Könyvkereskedelmi Kft. ügyvezetője az együttműködéssel kapcsolatban elmondta, hogy a könyváruház szívesen vesz részt innovatív projektekben, és bár az online fizetés hívei is, az a megoldás, hogy a Kupon Világ vásárlói a Libriben egyenlíthetik ki számlájukat, kölcsönös előnyökkel jár mindkét fél számára. Az igazgató abban is reménykedik, hogy a szerződésben lefektetetteken kívül további előnyökkel járhat a két cég partnersége a Libri szempontjából, ugyanis ezzel a megállapodással a Kupon Világ vásárlói egyben a Libri-boltok potenciális vásárlóivá is válhatnak, hiszen a boltba betérve, és a katalógust magukkal víve, kedvet kaphatnak a könyvvásárláshoz is.
Az eNet.hu 2012-es magyar e-kereskedelemre vonatkozó kutatásai alapján Magyarországon a nyugati országokhoz képest a vásárlók nagy többsége még mindig bizonytalan az online vásárlással kapcsolatban, és szívesebben fizet készpénzzel a helyszínen. Ezekből az előismeretekből kiindulva feltételezhető, hogy a Kupon Világ és a Libri együttműködése sikeres lesz, előzetes várakozások szerint akár havi tízezer Libriben történő készpénzes fizetésre is lehet majd számítani.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk