Az AVON elkötelezte magát a családon belüli, illetve a nők elleni erőszakra irányuló figyelem növelése érdekében. Újabb kampány a Grey/G2-től.
Ahogy arról már egy korábbi cikkünkben beszámoltunk az AVON kiemelten nagy figyelmet fordít a családon belüli erőszak problémájának minél szélesebb körben való kommunikálására.
Először a Nyugati téren folyamatosan csengő telefonfülke hívta fel a figyelmet a témához illően harsányan és kérlelhetetlenül a nők elleni erőszakra. Ha valaki felvette a telefonkagylót, belehallgathatott a titkos telefonbeszélgetésekbe – melyek a kampányban szintén részt vevő NANE (Nők A Nőkért az Erőszak Ellen) segélyvonalára érkezett hívásokat szimulálták. A kezdeményezéssel kapcsolatban akkor Wirth Judit, a NANE Egyesület szakértője is nyilatkozott: „A NANE segélyvonal munkája szükségszerűen a nyilvánosságtól elzártan zajlik, hogy a hozzánk fordulók biztonságát és emberi méltóságát megvédjük. Ez a kampány, a benne részt vevő hírességek segítségével lehetőséget biztosít arra, hogy betekintést engedjünk a segélyvonal mindennapjaiba anélkül, hogy ezzel kockára tennénk a hozzánk fordulókat”.
A telefon nem is olyan régen elnémult, azonban helyette beszélni kezdtek a falak. Újabb szakaszba lépett ugyanis a kampány: 25 Budapesten elhelyezett QR-kódos plakát és matrica képében, melyek egy része a legnépszerűbb szórakozóhelyek lakóházakkal érintkező falain, egy másik része pedig vadragasztásban, forgalmas utcák házfalain látható. Ezek a következő felirattal hívják fel az arra járók figyelmét: „Ez a fal tud beszélni. Hallgasd meg, mit mond!”
A plakátokon levő QR-kód leolvasásával az ember egy hangfájlhoz jut, amely az ország ismert szinkronhangjainak segítségével mesél el ez történetet, mintha a fal, mint tanú szólalna meg arról, mit látott a házban. Az összesen hétféle történet a szereplők és helyszínek neveinek megváltoztatásával valós eseményeken alapszik, és a nők elleni erőszak különböző formáira (lelki, gazdasági, szóbeli, testi) fókuszál. A történetek közül kettő a nők elleni erőszak további áldozataira, a gyerekekre is hangsúlyt helyez.
A falak megszólaltatásával a kampány azt a tévképzetet szeretné eloszlatni, miszerint a nők elleni, párkapcsolaton vagy családon belüli erőszak magánügy. Ahogy a falak, mint elbeszélők is üzenik a történetük végén: „a nők elleni erőszak nem maradhat a falak között”.
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk