A McDonald's Corporation által üzemeltetett gyorsétterem lánc - amely 1940 óta van jelen a piacon, - kínálta ételekkel kapcsolatba már számtalanszor bebizonyosodott, hogy nem éppen az egészséget szolgálják. Íme, néhány emlékezetes eset, amely a gyorsétterem lánc hírnevét rongálta.
Persze egy ideje igyekszik a McDonald’s étteremlánc válaszolni az őt ért támadásokra, és bár úgy gondolják, hogy egészségtelen élelmiszer nincs, sokkal inkább lehet egészségtelen étrendről, mozgáshiányos életmódról beszélni. Ennek ellenére egyre hangsúlyosabb jelenik meg az éttermekben az egészségesebb táplálkozási vonal, így már kapható náluk narancslé, biotej, ásványvíz, joghurtok, saláták, gyümölcs mix, stb. Persze még mindig a hamburgerek adják a kínálat javát, de ma már jóval szélesebb igényt tudnak kielégíteni.
Most azonban, hogy érintőlegesen beszéltünk az étteremláncot körülölelő táplálkozástudományi vitákról, akár rá is térhetünk cikkünk eredeti apropójára. Hiszen ha az éttermlánc által kínált ételek egészségre gyakorolt jótékony hatásában nem is, de abban biztosan egyet érthetünk, hogy a kreatív szakemeberek akik az étterem hírnevének öregbítésén dolgoznak nagyon is jól végzik munkájukat. Íme néhány példa erre a nagyvilágból. Ráadásul mindazoknak, akik elég szemfülesek feltűnhet, hogy az egyik igen kreatív munka egy hazai reklámügynökség munkáját dicséri. We lovin’ it!
Sajtburger, baconnel (Reklámügynökség: DDB Helsinki, Finnország)
Ingyenes Wi-Fi az éttermekben (Reklámügynökség: DDB, Sydney, Ausztrália és Dánia)
Szendvics, szakértőknek (Reklámügynökség: DDB Budapest, Magyarország)
Filet-O-Fish (Reklámügynökség: Leo Burnett, Jeddah, Szaud-Arábia)
Újonnan nyílt étterem (Reklámügynökség: Leo Burnett, New Delhi, India)
Drive Thru (Reklámügynökség: DDB Auckland, Új-Zéland)
Nincs időd megállni? Autós Meki a megoldás! (Reklámügynökség: Cossette Atlantic, Halifax)
Gyere be úgy, ahogy vagy. (Reklámügynkség: BETC Euro RSCG, Franciaország)
Házhozszállítás egy kattintásra (Reklámügynökség: TBWAPARIS, Boulogne Billancourt, Franciaország)
Házhozszállítás (Reklámügynökség: Leo Burnett, India)
McGrand, felnőtteknek (Reklámügynökség: BEACON COMMUNICATIONS, Tokió, Japán)
Szabó-Princz Orsolya
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk