Ajándékdobozos gerilla akció a plázától, amelynek lelke is van.
Ajándékot kapni mindenki szeret. Abban az esetben, ha még meg is kell érte küzdeni, a sikerélmény is párosul az örömhöz. Rendhagyó offline és online gerilla kampánya részeként az Arena Plaza ajándékdobozokkal lepte el a várost 4 napon keresztül. Minden alkalommal új helyszínen, naponta két alkalommal egy-egy ajándékdoboz megszerzésére kínált lehetőséget a vállalkozó kedvű, legelsőként odaérkező játékosoknak.
A doboz
Mi lenne, ha találnánk egy ajándékdobozt a városban, tele szuper holmikkal? - ez a kérdés adta a koncepció alappillérét, amelyre az Arena Plaza a közösségi médiáért felelős kreatív ügynökségével, a Mindea-val együtt négynapos nyereményjátékot szervezett rajongóinak. A főváros különböző pontjain egy mosolygós hoszteszlány őrzött egy szépen feldíszített dobozt, tele válogatott ajándékokkal. A meglepetésdoboz pontos lelőhelyéről és a hozzá tartozó jelszóról a bevásárlóközpont a Facebook-oldalán tájékoztatta követőit. A helyszín megtalálása és a hoszteszlány kiszúrása a tömegben még csak fél sikernek számított, a doboz megkaparintásához a jelszó bemondása is elengedhetetlen volt.
A résztvevők
A játékban mindenki részt vehetett, aki a leírás alapján beazonosította a helyszínt, megjegyezte a jelszót és elég gyorsan futott, biciklizett vagy vezetett. Az ajándékdoboz-posztok mellé ültetett hashtagekkel az éppen zajló események jól nyomon követhetők voltak, a folyamatosan publikált posztokból pedig szinte egész Budapest megtudhatta, hogy a plaza ajándékdobozokkal, benne 17 üzlet legjobb termékeivel várja őket valahol a fővárosban. „Hazánkban bevásárlóközpont még nem indított ilyen jellegű, közösségmegmozgató játékot. A játék sikeressége azt mutatja, érdemes lehet újabb, hasonló kampányt indítanunk a jövőben” – nyilatkozta Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere. A sikeres kampányról vidám összefoglaló videó is készült.
Van nálad valami, ami az enyém!
A játékosok négy napig a készülődés, rohanás, verseny és öröm lázában égtek. A lelkes rajongók csapatokba verődve járták a belváros csomópontjait, és ellenőrizték okostelefonjaikon a bevásárlóközpont Facebook-posztjait, hogy a lehető leggyorsabban odaérjenek az Arena Plaza gerilla kampányának következő helyszínére, keresve a fekete ruhát öltött hoszteszt. A „Van nálad valami, ami az enyém!" mondat volt minden helyszínen a nyerő jelszó.
A játékot rendkívüli rajongói figyelem övezte a legnagyobb közösségi portálon, amire a pláza különösen büszke. Az Arena Plaza a magyar közösségi média legnépszerűbb bevásárlóközpontja. Facebook-rajongóinak száma hamarosan átlépi a 125.000-es számot, élő bejelentkezéseinek (check-in) száma is az egyik legmagasabb az országban.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Valódi, 100%-ban alkoholmentes nyomtatási technológiát vezettünk be, drasztikusan csökkentve ezzel az ózonképződésben szerepet játszó illékony...
További információk