A szőr eltávolítása mára teljes mértékben beépült a mindennapjainkba, legyen szó akár a férfiakról, akár a nőkről. Változó világunk új női és férfi szerepértelmezések kialakulását eredményezi, amely tendencia egyértelmű hatással van a kozmetikai piacra (is), hiszen új termékek és szolgáltatások megjelenését szorgalmazza.
Egyre inkább jellemző társadalmunkra a testkultusz azaz a diadalmaskodó testformák, a végre létjogosultságot nyert intim vágyak, példátlan odafigyelés a külsőre és az egészségre. A fiatal, ápolt, megmunkált test magas teljesítőképessége, terhelhetőséget és nagyfokú vásárlóerőt sugall.
Egy kis történelem
Európában először Rómában kezdtek el szőrteleníteni a nők. Szemöldöküket csipesszel szedték ki, egyéb testtájaikon pedig főtt piócát alkalmaztak a nem kívánt szőrszálak eltűntetésére. A XV. század végéig a felesleges szemöldök szálak eltüntetésére a legismertebb módszer a tojáshéjdarabos, ecetes, macskaürülékes pakolás, valamint egy smirgliszerű anyagból gyártott kesztyű, amivel egyszerűen ledörzsölték homlokukról a feleslegesnek vélt szőrszálakat . 1915-ben jött el számunkra, nők számára a megváltó felfedezés, hiszen ebben az évben fejlesztette ki a ma is népszerű Gillette cég az első női borotvát, majd 1930-ban jött a Remington az első női elektromos borotvával. A kémiai epilálószerek az 1940-es években jelentek meg Amerikában, majd 30 évvel később megszületett a hideggyanta csík is.
Ma már rengeteg módját ismerjük a szőrtelenítésnek, egyre inkább előtérbe helyezkednek a tartós szőrtelenítési eljárások, így bizony a hagyományos borotvák – jelen esetben női borotvák – eladásához egyre kreatívabb megoldásokra van szükség. Nézzük a MI kedvenc női borotva hirdetéseinket.
Gillette: New legs every day
Agency: Mccann Erickson, Santiago, Chile
Gilette: Take it all off
Advertising Agency: BBDO, New York, USA
Gilette: Seriously smooth legs
Advertising Agency: CLM BBDO, Paris, France
Gillette Venus: "SUCTION"
Advertising Agency: BBDO Guerrero Ortega, Philippines
Gillette Venus: "NUNS"
Advertising Agency: BBDO New York
Schick Quattro
Advertising Agency: JWT New York
Wilkinson Quattro: Bikini
Advertising Agency: JWT Paris
Schick Quattro: "HAIR DISCLOSURE"
Advertising Agency: Euro Rscg Taipei, China
Gilette: Beac Towels
Advertising Agency: BBDO, Germany
Venus: Escalator
Advertising Agency: BBDO Guerrero Ortega, Philippines
Szabó-Princz Orsolya
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk