FaceBook blog.hu

Marketing - Márka

Az ideális farmer kék, szűkszabású és alakformáló

2013.08.19

Meglepő kutatás: megbeszélésre vagy randira is, akár a hét minden napján farmert hordunk.

Ha farmer, arról mindenkinek a nadrág jut eszébe! Extrém esetben lehet akár cipő, vagy éppen fehérnemű is. A farmernadrágnál elvárt a jó fazon, formálja előnyösen az alakot, legyen kényelmes és minőségi – ezen fő kritériumok és nem feltétlenül az ár alapján vásárolunk.

Mindez az Arena Fashion Index kutatásból derült ki, amelynek témája nem volt más, mint a farmer.

A népszerűségért meg kell küzdeni, folyamatosan tenni kell érte! Hírességek műhelytitkait már ismerjük, színészek, színésznők, popsztárok vallották már meg titkaikat, osztották meg jól bevált népszerűség-receptjeiket. De vannak ikonikus ruhadarabok is, amelyek évtizedek óta nem mennek ki a divatból. Ilyen örök darab a farmer, sikere töretlen, többek között ez is kiderült az Arena Fashion Index kutatásból. Az Arena Plaza divattal kapcsolatos felmérése arra kereste a választ, mit gondolunk a farmerról, milyen színt, fazont kedvelünk, mi alapján választunk, ha vásárlásra kerül sor. A Facebookon elérhető online kérdőívet közel kétezren töltötték ki.

Fazon, alakformálás és kényelem – a farmervásárlás döntő szempontjai

Ha a farmerről van szó, még mindig leginkább a nadrággal azonosítjuk (92%) és bár kevesen, de vannak, akiknek a dzseki, a sort, vagy a szoknya jut eszébe a koptatott vászonról. Farmervásárláskor nem csak az ár az irányadó: leginkább fazon (20%), alakformáló hatás (16%), kényelem (16%) és minőség (15%) alapján döntünk. A farmer örök túlélő, sokan szívesen és gyakran viseljük akár a hét minden napján (32%), de a legtöbben 3-5 alkalommal választjuk egy héten (47%) az elnyűhetetlen darabot. Az Arena Fashion Index azt is vizsgálta, milyen alkalmakra választjuk szívesen a farmert. A válaszokból kiderült: leginkább munkahelyre (35%), baráti beszélgetésekhez (32%), de akár randihoz (17%) is tökéletes viselet lehet.

A kék, a skinny és az extrém

Hogy állunk a színekkel? Az eredmények azt mutatják, leginkább a klasszikus kéket, vagy feketét részesítjük előnyben (49%), de nyitottak vagyunk az aktuális divatszínekre (19%) és akár a különleges mintákra (27%) is. Hódít a szűk szabás! A nők körében egyértelműen a skinny fazon a nyerő (64%), amelyet sorrendben az egyenes szárú (22%) és a trapéz szabás (6%) követ. A férfiak pedig egyértelműen a klasszikus egyenes szárra voksolnak (56%), de a szűk szabás (16%) és a bőszárú fazon (12%) is népszerű. A válaszadók lelkesedését és nyitottságát mutatja, hogy a kutatás során arról is beszámoltak, milyen extrém farmer darabokat hordtak már. Kiegészítőket – akár övet, kendőt, kalapot - és ruhaneműket – overált, topot, mellényt - például szívesen viselnek farmerból. Van, akinek még a cipője, csizmája, fehérneműje, vagy a bikinije is farmerból vagy farmer mintával készült!

“Folyamatosan követjük vásárlóink igényeit, fontos törekvésünk a megújulás annak érdekében, hogy a legújabb trendeknek és elvárásoknak is megfeleljünk. Az Arena Fashion Index keretein belül a divattal kapcsolatos szokásokat vizsgáljuk, különböző témakörökre bontva; elsőként a farmerra fókuszáltunk. Most a farmerrajongóknak is kedvezünk: ma indul az Arena Farmer Napok, ahol kedvezményesen vásárolhatnak, a legújabb fazonok, színek közül választhatnak úgy, hogy közben jótékonykodhatnak is ” – mondta el Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.


SzK
(reklámipar)

 
Címkék: divat, kampány, reklám
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Brand Lift

A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklám reklam reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklamipar reklámipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis