Meglepő kutatás: megbeszélésre vagy randira is, akár a hét minden napján farmert hordunk.
Ha farmer, arról mindenkinek a nadrág jut eszébe! Extrém esetben lehet akár cipő, vagy éppen fehérnemű is. A farmernadrágnál elvárt a jó fazon, formálja előnyösen az alakot, legyen kényelmes és minőségi – ezen fő kritériumok és nem feltétlenül az ár alapján vásárolunk.
Mindez az Arena Fashion Index kutatásból derült ki, amelynek témája nem volt más, mint a farmer.
A népszerűségért meg kell küzdeni, folyamatosan tenni kell érte! Hírességek műhelytitkait már ismerjük, színészek, színésznők, popsztárok vallották már meg titkaikat, osztották meg jól bevált népszerűség-receptjeiket. De vannak ikonikus ruhadarabok is, amelyek évtizedek óta nem mennek ki a divatból. Ilyen örök darab a farmer, sikere töretlen, többek között ez is kiderült az Arena Fashion Index kutatásból. Az Arena Plaza divattal kapcsolatos felmérése arra kereste a választ, mit gondolunk a farmerról, milyen színt, fazont kedvelünk, mi alapján választunk, ha vásárlásra kerül sor. A Facebookon elérhető online kérdőívet közel kétezren töltötték ki.
Fazon, alakformálás és kényelem – a farmervásárlás döntő szempontjai
Ha a farmerről van szó, még mindig leginkább a nadrággal azonosítjuk (92%) és bár kevesen, de vannak, akiknek a dzseki, a sort, vagy a szoknya jut eszébe a koptatott vászonról. Farmervásárláskor nem csak az ár az irányadó: leginkább fazon (20%), alakformáló hatás (16%), kényelem (16%) és minőség (15%) alapján döntünk. A farmer örök túlélő, sokan szívesen és gyakran viseljük akár a hét minden napján (32%), de a legtöbben 3-5 alkalommal választjuk egy héten (47%) az elnyűhetetlen darabot. Az Arena Fashion Index azt is vizsgálta, milyen alkalmakra választjuk szívesen a farmert. A válaszokból kiderült: leginkább munkahelyre (35%), baráti beszélgetésekhez (32%), de akár randihoz (17%) is tökéletes viselet lehet.
A kék, a skinny és az extrém
Hogy állunk a színekkel? Az eredmények azt mutatják, leginkább a klasszikus kéket, vagy feketét részesítjük előnyben (49%), de nyitottak vagyunk az aktuális divatszínekre (19%) és akár a különleges mintákra (27%) is. Hódít a szűk szabás! A nők körében egyértelműen a skinny fazon a nyerő (64%), amelyet sorrendben az egyenes szárú (22%) és a trapéz szabás (6%) követ. A férfiak pedig egyértelműen a klasszikus egyenes szárra voksolnak (56%), de a szűk szabás (16%) és a bőszárú fazon (12%) is népszerű. A válaszadók lelkesedését és nyitottságát mutatja, hogy a kutatás során arról is beszámoltak, milyen extrém farmer darabokat hordtak már. Kiegészítőket – akár övet, kendőt, kalapot - és ruhaneműket – overált, topot, mellényt - például szívesen viselnek farmerból. Van, akinek még a cipője, csizmája, fehérneműje, vagy a bikinije is farmerból vagy farmer mintával készült!
“Folyamatosan követjük vásárlóink igényeit, fontos törekvésünk a megújulás annak érdekében, hogy a legújabb trendeknek és elvárásoknak is megfeleljünk. Az Arena Fashion Index keretein belül a divattal kapcsolatos szokásokat vizsgáljuk, különböző témakörökre bontva; elsőként a farmerra fókuszáltunk. Most a farmerrajongóknak is kedvezünk: ma indul az Arena Farmer Napok, ahol kedvezményesen vásárolhatnak, a legújabb fazonok, színek közül választhatnak úgy, hogy közben jótékonykodhatnak is ” – mondta el Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk