Új csapattaggal bővült a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) támogatói köre. A jövőben arany fokozatú támogatóként segíti a szervezet munkáját a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár. A válla-lat és a MOB közös felújítási pályázatot is hirdetett sportszervezetek részére.
A MOB arany fokozatú támogatója lett a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár. Az erről szóló megál-lapodást a 2013. évi Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválon és az Ausztrál Ifjúsági Olimpiai Fesz-tiválon kiemelkedően szereplő utánpótláskorú sportolók csapatgyűlésén írta alá ünnepélyes kö-rülmények között Borkai Zsolt, a MOB elnöke és Szabó Antal, a Poli-Farbe ügyvezető igazgató-ja. Az eseményen először hangzott el a magyar himnusz nyáron elkészült legújabb változata, amely kifejezetten a világversenyek eredményhirdetési ceremóniáihoz készült a Nemzetközi Olimpiai Bizottság előírásainak megfelelően.
– A Magyar Olimpiai Bizottság örül annak, hogy a Poli-Farbe személyében egy Bács-Kiskun megyei vállalat is csatlakozni tudott a MOB támogatói csapatához. A Poli-Farbe szerepe azért rendkívüli, mert egy hazai tulajdonban lévő, regionális vállalatról van szó – mondta Borkai Zsolt, a MOB elnöke. Hangsúlyozta: a bócsai festék- és vakolatgyár szerepvállalása jól mutatja, hogy a helyi vállalkozások is képesek dinamikusan fejlődni, illetve az olimpiai mozgalomért tenni, ha megvan a nyitottság, az összefogás és elkötelezettség a sport irányába.
– Azzal, hogy a nemzeti sportszervezetet támogatjuk, valamennyi magyar élsportolónak segí-tünk, klub hovatartozástól függetlenül – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a hazai sportélet első számú szervezetével való együttműködés mérföldkő a Poli-Farbe életében, s a reményeink szerint alapvetően megváltoztatja a márka ismertségét.
A Poli-Farbe és MOB közös pályázatot is hirdetett sportszervezetek részére a júniusi árvíz során megrongálódott sportlétesítmények felújítására. A Poli-Farbe emellett csatlakozott a „Mi iskolánk bajnoka” programhoz, amelynek keretében olimpikonokkal közösen húsz magyarországi torna-terem fog megújulni a Magyar Diáksport Szövetség kezdeményezésére, a MOB szakmai támoga-tásával és felügyeletével.
A Poli-Farbe hét éven keresztül támogatta Szávay Ágnest a pályafutása kezdetén, 2011-ben a Budapest Grand Prix nemzetközi tenisztorna névadó szponzora volt, illetve támogatásukkal lett negyedik tavaly a bajnokságban a Kiskunhalasi NKSE kézilabda csapat. A hazai festékgyár a MOB arany fokozatú támogatójaként a megtisztelő cím birtokosa, illetve az ezt szimbolizáló logó használója lett.
A Poli-Farbe hazánk meghatározó festék- és vakolatgyártója, termékeit évről évre minőségi és innovációs díjak ismerik el. A bócsai székhelyű vállalat csaknem 21 esztendeje tevékenykedik, 100 százalék hazai tulajdonban van. Mintegy 200 embernek ad munkát, éves forgalma megha-ladja a 7 milliárd forintot. A Poli-Farbe évente mintegy 37 ezer tonna terméket állít elő a hazai, a román és a szlovák piacra.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk