Köszönetet mondanak 29 497 autótulajdonosnak a sikerért.
A válság által az egyik leginkább érintett – és azóta is nehezen magára találó – piacon sikerült hihetetlen számokat produkálnia a Wunderman és a Mindshare közös kampányának, mindössze 17 óra alatt. A Ford csapata köszönetet mond a sikerért annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik 2013. január 24-én eljöttek a Ford márkakereskedéseibe, és felajánlották jelenlegi autójukat egy új Ford Fiestáért cserébe.
Az autóipar a válságnak „köszönhetően” 2008 és 2010 között közel 70%-ot esett, és a számok azóta sem túl biztatóak. Ilyen nehéz körülmények között különösen nagy öröm a Wunderman és a Mindshare csapatának, hogy éppen a hatékonyságban tudtak kiemelkedőt alkotni. Sikerült ugyanis 2013. január 24-én – egy meglehetősen rendhagyó kampánynak köszönhetően – mindössze 17 óra leforgása alatt a teljes magyar autópark 1%-át behívniuk a Ford kereskedéseibe.
Hogyan?
Csavartak egyet a szokásos „regisztrálj és nyerj egy autót” mechanizmuson. Az új Fiesta egy igazán értékes és jó autó, ezért, hogy ezt megmutassák, elég nagy áldozatot vártak a játék jelentkezőitől: ha szeretnének nyerni egyet, ajánlják fel cserébe a régi autójukat. Így a nyertesnek a végén le kellett adnia a járművet, amivel regisztrált – az így kapott csereautót pedig a Ford jótékony célra ajánlotta fel.
A Wunderman csapata büszke arra, hogy a tavalyi díj után sikerült idén is bebizonyítania, hogy egy kis kreativitással és bátorsággal a legnehezebb piacokon is lehet eredményes, a célszámokat közel tízszeresen túlszárnyaló kampányt készíteni. A Ford ügynökségi csapata köszönet mond a szakmai díjért minden autótulajdonosnak, aki részvételével hozzájárult a kampány sikeréhez.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk