Az Harai István a budapesti Promenád csaposa képviselheti hazánkat a Heineken Star Serve verseny világdöntőjén Amszterdamban. A magyar bártender jó eséllyel pályázik, hogy jövőre ő lehessen a világ legjobb csaposa is.
Azt gondolhatjuk, hogy sört csapolni egyszerű feladat, de a következetesen kiváló minőségű csapolás csak folyamatos gyakorlással érhető el. A Heineken Star Serve globális programja azért jött létre, hogy a csapolt sör minősége javulhasson, és bárhol is járjunk, a Heineken mindig tökéletes formában kerüljön a poharunkba.
A Star Serve program keretében bártenderek ezrei sajátítják el a csapolás művészetét világszerte, és a globális versenysorozatban megmutathatják mindazt, amit tanultak. A fogyasztók így bárhol élvezhetik a tökéletesen, szakszerűen csapolt és felszolgált Heinekent.
"A Heinekent kínáló bárok, sörözők, nem közönséges helyek; a fogyasztó elvárja a kimagasló szolgáltatást, a tökéletesen csapolt sört, és hogy a bártender odafigyeljen minden apróságra, amivel kellemesebbé teheti a sörözés élményét. A Heineken Star Serve programmal is demonstráljuk márkánk elkötelezettségét a minőség iránt az árpaszemtől, a fogyasztó asztalára kerülő ízletes sörig, emellett segítjük HoReCa partnereink munkáját is, akik a tréningeknek köszönhetően növelhetik a visszatérő vendégek számát. A Star Serve program kötelező minden olyan országban, ahol a csapolt Heineken elérhető, így Magyarországon is évente visszatér"- mondta Nicola Sucur, a Heineken brand managere.
A háromfordulós magyar versenyen több tucat csapos vett részt, és a döntőbe jutott legjobb 5 jelölt a Mastercard Balaton Soundon rendezett országos döntőben mutatta meg rátermettségét. A Star Serve magyarországi döntőjén minden versenyző 1-1 percet kapott, hogy a tökéletes csapolás mind az öt lépését (öblítés, töltés, hablehúzás, ellenőrzés, szervírozás) követve, saját „varázsuk” hozzáadásával kiváló csapolt sört készítsenek. Szakmai zsűri és a fesztivál vendégei választották ki a legjobbat, aki részt vehet a Heineken nemzetközi döntőjén. Míg a koktél- vagy baristaversenyek meglehetősen gyakoriak, ez az egyetlen nemzetközi verseny csaposoknak, amelyen csakis a legképzettebb bártenderek vehetnek részt.
"A Star Serve tréningeink során magyar és holland sörmesterek bevonásával megtanítjuk a csapolás fortélyait, és igyekszünk a bártenderek készségeit is fejleszteni. Célunk, hogy a hazai csaposok is világszínvonalon dolgozzanak, ami a fogyasztók számára is jelentős hozzáadott érték. Akkor végeztük jól a munkánkat, ha a pultosok megfelelően kezelik a sört, motiváltak a kifogástalan eredmény elérésében, hogy minden egyes pohár csapolt Heineken tökéletesen kerüljön a vendégek elé” - mondta Boros László magyar csapolómester, a zsűri elnöke.
Az emberek hajlamosak azt gondolni, hogy sört csapolni mindenki tud, pedig ez nem így van. A Heineken 5 lépéses rituáléját követve azonban biztosítható, hogy a vendég mindig a lehető legjobb sört kapja.
A kifogástalanul csapolt sör 5 lépése:
1. Első lépés: öblítés, Heinekent csakis tiszta, alaposan elmosott és kiöblített pohárban lehet felszolgálni. Az öblítés a pohár hűtésére is szolgál, hiszen így lassabban melegszik fel a sör, tovább tartja az ízét.
2. Ezután következik a töltés. Fontos, hogy miután a bártender kinyitotta a sörcsapot, 45°-os szögben csúsztassa alá a poharat, a fúvóka érintése nélkül, majd amikor majdnem megtelt a pohár, hozza függőleges helyzetbe, majd tegye félre. Ez biztosítja, hogy a sör tetején szép és kemény hab képződhessen.
3. Ekkor jön el a harmadik lépés ideje, ami a sörhab levágását jelenti. Fontos, hogy a hab tetejét eltávolítsuk, ettől keményebb és tartósabb lesz, illetve ez veszi el a komló kesernyés ízét is az első kortynál. Azoknál a söröknél, amelynek nem vágtuk le a habját a buborékok sokkal nagyobbak, és ha belekortyolunk az italba, a komló kesernyés íze túl domináns lesz.
4. Negyedik lépésben, a csaposnak ellenőriznie kell, hogy a hab mennyisége megfelelő-e; a poháron található Heineken-csillag közepéig kell érnie.
5. És végül, a felszolgálásnál figyelni kell, hogy a Heineken logó a vendéggel szemben legyen, aki így a megfelelő sör-hab arányt is ellenőrizheti.
Emellett van még egy extra, ami megkülönbözteti a Star Serve pultosokat a többi bártendertől; ez pedig a „varázs”, amitől sokkal jobbá tehető egy csapolt sör. A csapos személyisége, karizmája is hozzájárul ahhoz, hogy élmény legyen minden pohár Heineken elfogyasztása.
SzK
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk