FaceBook blog.hu

Marketing - Márka

A Heineken bemutatja az ország legjobb csaposát

2014.07.14

Az Harai István a budapesti Promenád csaposa képviselheti hazánkat a Heineken Star Serve verseny világdöntőjén Amszterdamban. A magyar bártender jó eséllyel pályázik, hogy jövőre ő lehessen a világ legjobb csaposa is.

Azt gondolhatjuk, hogy sört csapolni egyszerű feladat, de a következetesen kiváló minőségű csapolás csak folyamatos gyakorlással érhető el. A Heineken Star Serve globális programja azért jött létre, hogy a csapolt sör minősége javulhasson, és bárhol is járjunk, a Heineken mindig tökéletes formában kerüljön a poharunkba.

A Star Serve program keretében bártenderek ezrei sajátítják el a csapolás művészetét világszerte, és a globális versenysorozatban megmutathatják mindazt, amit tanultak. A fogyasztók így bárhol élvezhetik a tökéletesen, szakszerűen csapolt és felszolgált Heinekent.



"A Heinekent kínáló bárok, sörözők, nem közönséges helyek; a fogyasztó elvárja a kimagasló szolgáltatást, a tökéletesen csapolt sört, és hogy a bártender odafigyeljen minden apróságra, amivel kellemesebbé teheti a sörözés élményét. A Heineken Star Serve programmal is demonstráljuk márkánk elkötelezettségét a minőség iránt az árpaszemtől, a fogyasztó asztalára kerülő ízletes sörig, emellett segítjük HoReCa partnereink munkáját is, akik a tréningeknek köszönhetően növelhetik a visszatérő vendégek számát. A Star Serve program kötelező minden olyan országban, ahol a csapolt Heineken elérhető, így Magyarországon is évente visszatér"- mondta Nicola Sucur, a Heineken brand managere.

A háromfordulós magyar versenyen több tucat csapos vett részt, és a döntőbe jutott legjobb 5 jelölt a Mastercard Balaton Soundon rendezett országos döntőben mutatta meg rátermettségét. A Star Serve magyarországi döntőjén minden versenyző 1-1 percet kapott, hogy a tökéletes csapolás mind az öt lépését (öblítés, töltés, hablehúzás, ellenőrzés, szervírozás) követve, saját „varázsuk” hozzáadásával kiváló csapolt sört készítsenek. Szakmai zsűri és a fesztivál vendégei választották ki a legjobbat, aki részt vehet a Heineken nemzetközi döntőjén. Míg a koktél- vagy baristaversenyek meglehetősen gyakoriak, ez az egyetlen nemzetközi verseny csaposoknak, amelyen csakis a legképzettebb bártenderek vehetnek részt.



"A Star Serve tréningeink során magyar és holland sörmesterek bevonásával megtanítjuk a csapolás fortélyait, és igyekszünk a bártenderek készségeit is fejleszteni. Célunk, hogy a hazai csaposok is világszínvonalon dolgozzanak, ami a fogyasztók számára is jelentős hozzáadott érték. Akkor végeztük jól a munkánkat, ha a pultosok megfelelően kezelik a sört, motiváltak a kifogástalan eredmény elérésében, hogy minden egyes pohár csapolt Heineken tökéletesen kerüljön a vendégek elé” - mondta Boros László magyar csapolómester, a zsűri elnöke.

Az emberek hajlamosak azt gondolni, hogy sört csapolni mindenki tud, pedig ez nem így van. A Heineken 5 lépéses rituáléját követve azonban biztosítható, hogy a vendég mindig a lehető legjobb sört kapja.



A kifogástalanul csapolt sör 5 lépése:

1. Első lépés: öblítés, Heinekent csakis tiszta, alaposan elmosott és kiöblített pohárban lehet felszolgálni. Az öblítés a pohár hűtésére is szolgál, hiszen így lassabban melegszik fel a sör, tovább tartja az ízét.

2. Ezután következik a töltés. Fontos, hogy miután a bártender kinyitotta a sörcsapot, 45°-os szögben csúsztassa alá a poharat, a fúvóka érintése nélkül, majd amikor majdnem megtelt a pohár, hozza függőleges helyzetbe, majd tegye félre. Ez biztosítja, hogy a sör tetején szép és kemény hab képződhessen.

3. Ekkor jön el a harmadik lépés ideje, ami a sörhab levágását jelenti. Fontos, hogy a hab tetejét eltávolítsuk, ettől keményebb és tartósabb lesz, illetve ez veszi el a komló kesernyés ízét is az első kortynál. Azoknál a söröknél, amelynek nem vágtuk le a habját a buborékok sokkal nagyobbak, és ha belekortyolunk az italba, a komló kesernyés íze túl domináns lesz.

4. Negyedik lépésben, a csaposnak ellenőriznie kell, hogy a hab mennyisége megfelelő-e; a poháron található Heineken-csillag közepéig kell érnie.

5. És végül, a felszolgálásnál figyelni kell, hogy a Heineken logó a vendéggel szemben legyen, aki így a megfelelő sör-hab arányt is ellenőrizheti.

Emellett van még egy extra, ami megkülönbözteti a Star Serve pultosokat a többi bártendertől; ez pedig a „varázs”, amitől sokkal jobbá tehető egy csapolt sör. A csapos személyisége, karizmája is hozzájárul ahhoz, hogy élmény legyen minden pohár Heineken elfogyasztása.


SzK
(reklámipar.hu)

 
Címkék: márka, sör
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Crevo. A kreatív reklámok lelőhelye.

A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis