FaceBook blog.hu

Marketing - Márka

Hajós Andrással kampányol a Soproni Frissen Csapolt

2015.07.27

Maszkot öltött az ismert zenész egy vicces videó kedvéért 

Bár eddig soha nem színészkedett, most mégis színészi vénáját vette elő Hajós András, amikor egy vidéki településen álruhában kopogtatott be házigazdákhoz egy különös kérdéssel – egy sörvezetéket akart behúzni a családi házakba. András persze nem váltott szakmát és állt sörvezeték művezetőnek. A Soproni Frissen Csapolt kedvéért viccelte meg a gyanútlan házigazdákat. A sörmárka legújabb kampányát népszerűsítették így.

Gyanútlan embereket vert át a Soproni Frissen Csapolt videója kedvéért Hajós András, aki parókában és álszakállban járta egy vidéki település utcáit, hogy megkérdezze, ki szeretne bevezetni egy sörvezetéket otthonába. Az egynapos kísérletet rejtett kamerákkal vették videóra – az eredményen pedig maga a főhős, Hajós András is meglepődött, hiszen a legtöbb ember elhitte, hogy valóban egy saját sörcsapot szerelnek a házukba, amin keresztül egyenesen a sörgyárból kaphatják ezentúl a sört.

„Nagyon csodálkoztam, hogy ennyi embert át tudtam verni, hiszen a színészi vénám nulla” – mesélte András, aki éppen ezért nagyon büszke teljesítményére. „Soha nem szerettem az átveréseket, még a baráti körben sem volt arra példa, hogy valakit szervezetten felültessünk, valahogy nem jutott eszünkbe. Most viszont amikor megkerestek ennek az átverésnek az gondolatával, nagyon ötletesnek találtam, ráadásul úgy fogtam fel, mint egy rövid filmet, ahol megmutathatom magam olyan helyzetben, amelyekkel nem találkozom a mindennapokban és nem lenne lehetőségem átélni”.

Az átverést a Soproni Frissen Csapolt csapata eszelte ki. Ezt az üveges sört ugyanis bárhová magunkkal vihetjük, ám amikor kitöltjük egy pohárba, akkor az első osztályú frissen csapolt sör élményét kapjuk. Mintha egyenesen a sörgyárból érkezne a friss sör a poharunkba. Mivel a terméket védik a fénytől, hőmérséklettől, és az idő múlásától is, a családdal és a barátokkal akár az otthonunkban is élvezhetjük a friss sör élményét. A különleges átverés alap sztorija is abból indult ki, hogy mennyire jó lenne, ha mindenki élvezhetné a saját otthonában is a friss sör ízét. Miért ne vezetnénk egy sörvezetéket a családi fészkekbe, hogy ezen keresztül mindig a legfrissebb sört kapjuk egyenesen a sörgyárból ?



„Nagyon sokan lelkesednek a frissen csapolt sörért, ami eddig elérhetetlen volt az otthonokban, ezért döntöttünk úgy tavaly, hogy bevezetjük a hazai piacra a Soproni Frissen Csapoltat, mely lehetővé teszi, hogy az otthonunk kényelmében élvezhessük a lágy, friss sör ízét. A mostani átveréssel szerettük volna ezeket a jellemzőket a vásárlók számára is érdekesen bemutatni és azt gondoljuk, hogy Hajós András igazán jól működött a művezető szerepében, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog ez a videó” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária helyi márkákért felelős group brand managere.

Az átverésről készült film premierjén Hajós András egy speciális Frissen Csapolt Sörvezetéket is bemutatott a vendégeknek, amelyben egy sörmester jelentkezett be élőben a sörgyárból. A speciális gép, amely a gyárral kommunikál, augusztustól számos vidéki helyszínen és a fővárosban is elérhető lesz, ahol mindenki saját névre szóló Soproni Frissen Csapolt sört kaphat ajándékba. Addig viszont mindenkit szórakoztat Hajós András átverése, amely megtekinthető ITT.

Stáblista:
Megbízó: HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

Group Brand Manager: Palkó András
Senior Brand Manager: Silvia Milonopoulou
Junior Brand Manager: Szabó Dalma

Ügynökség: ACG
Creative Director: Nagy László
Copywriter: Martos Márton, Mattyasovszky Ádám, Balázs Kornél
Senior Art Director: Juhász Örsi
Producer: Angyal Gergő
Strategy Director: Szakál Zoltán
Strategy Planner: Farkas Erika

Group Account Director: Szalai Sára Gabriella

Senior PR Specialist: Antik Dalma

Produkciós cég: Umbrella

· Rendező: Madarász István
· DOP: Márton Balázs
· Line Producer: Krékits Péter
· Unit Manager: Laczkó Péter

 

SzK
(reklámipar)

 

 


 
Címkék: reklám, soproni
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Art-is Kreatív Ügynökség

Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis