Maszkot öltött az ismert zenész egy vicces videó kedvéért
Bár eddig soha nem színészkedett, most mégis színészi vénáját vette elő Hajós András, amikor egy vidéki településen álruhában kopogtatott be házigazdákhoz egy különös kérdéssel – egy sörvezetéket akart behúzni a családi házakba. András persze nem váltott szakmát és állt sörvezeték művezetőnek. A Soproni Frissen Csapolt kedvéért viccelte meg a gyanútlan házigazdákat. A sörmárka legújabb kampányát népszerűsítették így.
Gyanútlan embereket vert át a Soproni Frissen Csapolt videója kedvéért Hajós András, aki parókában és álszakállban járta egy vidéki település utcáit, hogy megkérdezze, ki szeretne bevezetni egy sörvezetéket otthonába. Az egynapos kísérletet rejtett kamerákkal vették videóra – az eredményen pedig maga a főhős, Hajós András is meglepődött, hiszen a legtöbb ember elhitte, hogy valóban egy saját sörcsapot szerelnek a házukba, amin keresztül egyenesen a sörgyárból kaphatják ezentúl a sört.
„Nagyon csodálkoztam, hogy ennyi embert át tudtam verni, hiszen a színészi vénám nulla” – mesélte András, aki éppen ezért nagyon büszke teljesítményére. „Soha nem szerettem az átveréseket, még a baráti körben sem volt arra példa, hogy valakit szervezetten felültessünk, valahogy nem jutott eszünkbe. Most viszont amikor megkerestek ennek az átverésnek az gondolatával, nagyon ötletesnek találtam, ráadásul úgy fogtam fel, mint egy rövid filmet, ahol megmutathatom magam olyan helyzetben, amelyekkel nem találkozom a mindennapokban és nem lenne lehetőségem átélni”.
Az átverést a Soproni Frissen Csapolt csapata eszelte ki. Ezt az üveges sört ugyanis bárhová magunkkal vihetjük, ám amikor kitöltjük egy pohárba, akkor az első osztályú frissen csapolt sör élményét kapjuk. Mintha egyenesen a sörgyárból érkezne a friss sör a poharunkba. Mivel a terméket védik a fénytől, hőmérséklettől, és az idő múlásától is, a családdal és a barátokkal akár az otthonunkban is élvezhetjük a friss sör élményét. A különleges átverés alap sztorija is abból indult ki, hogy mennyire jó lenne, ha mindenki élvezhetné a saját otthonában is a friss sör ízét. Miért ne vezetnénk egy sörvezetéket a családi fészkekbe, hogy ezen keresztül mindig a legfrissebb sört kapjuk egyenesen a sörgyárból ?
„Nagyon sokan lelkesednek a frissen csapolt sörért, ami eddig elérhetetlen volt az otthonokban, ezért döntöttünk úgy tavaly, hogy bevezetjük a hazai piacra a Soproni Frissen Csapoltat, mely lehetővé teszi, hogy az otthonunk kényelmében élvezhessük a lágy, friss sör ízét. A mostani átveréssel szerettük volna ezeket a jellemzőket a vásárlók számára is érdekesen bemutatni és azt gondoljuk, hogy Hajós András igazán jól működött a művezető szerepében, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog ez a videó” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária helyi márkákért felelős group brand managere.
Az átverésről készült film premierjén Hajós András egy speciális Frissen Csapolt Sörvezetéket is bemutatott a vendégeknek, amelyben egy sörmester jelentkezett be élőben a sörgyárból. A speciális gép, amely a gyárral kommunikál, augusztustól számos vidéki helyszínen és a fővárosban is elérhető lesz, ahol mindenki saját névre szóló Soproni Frissen Csapolt sört kaphat ajándékba. Addig viszont mindenkit szórakoztat Hajós András átverése, amely megtekinthető ITT.
Stáblista:
Megbízó: HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
Group Brand Manager: Palkó András
Senior Brand Manager: Silvia Milonopoulou
Junior Brand Manager: Szabó Dalma
Ügynökség: ACG
Creative Director: Nagy László
Copywriter: Martos Márton, Mattyasovszky Ádám, Balázs Kornél
Senior Art Director: Juhász Örsi
Producer: Angyal Gergő
Strategy Director: Szakál Zoltán
Strategy Planner: Farkas Erika
Group Account Director: Szalai Sára Gabriella
Senior PR Specialist: Antik Dalma
Produkciós cég: Umbrella
· Rendező: Madarász István
· DOP: Márton Balázs
· Line Producer: Krékits Péter
· Unit Manager: Laczkó Péter
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk