Az energetika világszinten, Európában és Magyarországon is jelentős változáson megy keresztül. Az ügyfelek az energetikai piac szereplőitől azt várják, hogy komplex megoldásokat nyújtsanak az alapszolgáltatásokon felül.
Az E.ON hagyományos energiatermelő és energiaszolgáltató vállalatból alakult át az elmúlt években komplex energetikai megoldásokat biztosító vállalattá. Ez nem csupán külföldön, hanem Magyarországon is különösen igaz, ráadásul az intenzív fejlődésben levő versenypiaci ügyfélkör lehetőségei robbanásszerűen növekedtek, amihez egyszerre járul hozzá a technológiai korlátok leomlása és a megrendelői oldal bátrabb szemlélete.
A sport, az oktatás és a kultúra területének számos támogatása mellett az A novemberben indult nagyszabású kampányával a társaság azt kívánja hirdetni, hogy az átalakuló világban rugalmas és innovatív, az ügyféligényekre nyitott vállalat lett az E.ON. A kampány szlogenje a „Mindenki energiája számít” lett, hiszen a világ és az energetika változásának már a fogyasztók is aktív részesei. A reklámfilm azt kívánja indirekten érzékeltetni, hogy az energia felhasználásával kapcsolatos döntéseink ma már nem lehetnek semlegesek, azok hatással vannak a minket körülvevő szűkebb és tágabb környezetünkre is. Egy jobb, egy fenntartható világban mindenki pozitív hozzáállására, közös energiájára szükség van, s erre invitál mindenkit a társaság reklámfilmje.
A kampány központi elemének számító reklámfilmet szeptember végén a főváros emblematikus helyszínein és Visegrádon forgatták. A 40 másodperces reklámban George Ezra „Budapest” című dala hallható. A film az ügyfelek szemszögéből mutatja meg azt, hogy az energia miként van jelen, és hogyan tudja jobbá tenni hétköznapjaikat, legyen szó családi életükről vagy munkájukról. A képekben és a narrációban a különböző szolgáltatási területek mellett megjelennek a vállalat számára fontos értékek, mint az innováció vagy a felelős és nyitott gondolkodás.
A reklámfilm november 2. és 29. között lesz látható az RTL Csoport csatornáin, továbbá más, országos elérésű tematikus és kábelcsatornákon. Ezzel párhuzamosan bannerkampány fut az Indexen, az Origón, és a HVG.hu-n. A kampány a közösségi oldalakon, a Facebook-on és a YouTube-onPPC és prerollhirdetés formájában is feltűnik majd. A kampány kiegészül egy látványos elemmel is: Budapest szívében, az Andrássy úton egy 180 négyzetméteres építési hálót is foglaltak november végéig.
Az E.ONnagy láthatóságot biztosít a kampánynak saját felületein is. Megjelenik majd az ügyfélszolgálati irodák képernyőin, az E.ON Hungária Facebook oldalán, a „Mindenki energiája számít!” szlogen pedig rákerül a számlaborítékokra. A kampány a www.eon.hu oldalon belül saját microsite-ot is kap
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk