Magyar rekordállítással és 360°-os pop-up kilátóval várta az EY a hallgatókat a Budapesti Corvinus Egyetem által szervezett Kari Napokon.
Az esemény keretében a résztvevők Magyarország legnagyobb Rubik-kocka mozaikfalát építették fel, 48 méteres magasságból pedig megismerhették, hogy mit jelent a karrier csúcsán lenni. A kampány kreatív koncepciójáért és a megvalósításért a Merlin Communications felelt.
Az EY nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a képzett pályakezdők, végzős hallgatók számára stabil alapokon nyugvó, kiemelkedő karrierlehetőséget biztosítson. A globális szervezetnél rendkívüli értéket jelent az egyén és a tehetség, aminek a kiválasztás során is kiemelt figyelmet szentelnek. Mivel az Y generáció megszólítása olyan eszközöket kíván, amelyek ismeretlen szituációkat teremtve magukkal ragadják annak tagjait, az EY olyan toborzó kampányt tervezett megvalósítani, ami hatékonyan képes megmozgatni a célcsoportot.
A vállalat a kreatív koncepció kialakításával és megvalósításával a Merlin Communications-t bízta meg, a cél az volt, hogy a megbízó a teljes toborzási időszakban erőteljes kommunikációt folytasson az eddigiektől eltérő módon. Az ügynökség ennek megfelelően olyan komponensekből álló stratégiát alkotott, amellyel a látványos elemektől kezdve a képességek felmérését célzó aktivitásig többféle csatornán és eszközzel szólította meg a hallgatókat.
A koncepció azokra a kulcsfontosságú ismertetőjegyekre épült, amelyek az ideális jelöltekre jellemzőek, vizuálisan és az üzeneteket tekintve is. A kampány törzsét állásbörzékre, futóversenyekre való kitelepülés, bicilight promóció és egy ún. trükkös szórólap adta, amely egy titkos kód megfejtésére ösztönözte a hallgatókat. A számsor megoldásával az érdeklődők olyan weboldalra jutottak, ahol a kampány záróeseményével kapcsolatos információkkal találkozhattak.
Az akció két nagyszabású produkcióval ért véget, az EY a Corvinus Egyetem szervezésében megvalósuló Kari Napok keretében magyar rekordállítással és egy 360°-os pop-up kilátóval szólította meg a fiatalokat.
Az eseményen a közgazdász hallgatók Rubik Ernő ikonikus alkotásából építették meg Magyarország legnagyobb, budapesti és New York-i Szabadság-szobrot ábrázoló, 1000 db kockából álló mozaikfalát. Az installáció ezredik, záró elemét Rostoványi Zsolt, a Corvinus Egyetem rektora illesztette a helyére, ami hűen tükrözi az intézménynek a hallgatók sikeres karrierépítésében játszott meghatározó szerepét.
A nagyvállalat az EY életérzést is megismertette a jelöltekkel, akik 48 méter magasan kóstolhattak bele abba, mit jelent a karrier csúcsán lenni.
Ludvig Orsolya és Rostoványi Zsolt
„Társaságunkhoz nem egyszerűen a szakmailag megfelelő jelölteket keressük. Fontosnak tartjuk, hogy a jelentkezők olyan tulajdonságokkal rendelkezzenek, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a támogatásunkkal és fejlesztési programunkkal kihozzák magukból a maximumot, így a saját kezükbe vegyék karrierjük irányítását. A kommunikáció tervezési szakaszában is ezt tartottuk leginkább szem előtt, ezért fókuszáltunk elsősorban a nem tanulható képességekre.” - nyilatkozta Ludvig Orsolya, az EY Brand, Marketing és Kommunikációs igazgatója.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk