Budapest, 2016.10.20.: Az élmény egy pillanat. Éld újra! Ezzel a szlogennel inspirál a Pepsi a 70-es, 80-as és 90-es évek divattal, zenével kapcsolatos retró pillanatainak felfedezésére az év végéig tartó új kampányában.
A szemfülesek már észrevehették, hogy visszatért a retró címke egyes Pepsi kiszerelésekre (0,33; 0,5; 0,75; 2,25 és 2,5 liter). A globális szinten terjesztett televíziós reklám adaptált verziója pedig október 10-től látható a magyar csatornákon. A hazai kampány kreatív koncepcióval és a közösségi média felületek aktív használatával is kiegészült, így a nézők több platformon is találkozhatnak a márkával.
A Magyarországon megvalósuló kreatív koncepció lényege, hogy a pepsi.hu weboldalon elérhető tervezőfelület segítségével mindenki megalkothatja a saját Pepsi stílusát. Az október 14-től december 31-ig elérhető interaktív játék garantáltan előcsalogatja az érdeklődők kreatív énjét: bárki megtervezhet vele egy személyre szabott GAS pólót és Converse Shop-os cipőt. A szerencsések meg is nyerhetik az egyedi tárgyakat, ugyanis napi 1 pár cipő, illetve 2 darab póló talál gazdára. Ha valakinek még sincs kedve alkotni, a már meglévő kollekcióból is kiválaszthatja, hogy melyik cipőt vagy pólót szeretné magáénak tudni.
Ezen kívül a Pepsi médiavásárlással, hagyományos PR-rel és népszerű vloggerek/bloggerek közreműködésével támogatja a kreatív koncepciót. A kampány során a véleményvezérek legfőbb feladata a saját Pepsi kollekció tervezése és megosztása lesz. A PepsiCo elsősorban divat és lifestyle témában népszerű fiatalokkal működik együtt a kampányidőszakban.
Figyelemfelhívó ambient elemként óriási Pepsi cipőket is láthatnak majd a járókelők frekventált budapesti helyszíneken – november közepén tehát érdemes lesz nyitott szemmel közlekedni a városban!
A koncepció megvalósításán több ügynökség dolgozik együtt, a PR-ért a Merlin Communications felel, a kreatív ügynökség pedig a BSP. A kampányt a PepsiCo részéről Buzder-Lantos Nikoletta marketingvezető irányítja, az operatív feladatokért pedig Brandt Ilona brand manager a felelős.
A PepsiCo termékeit naponta egymilliárd alkalommal nagy élvezettel fogyasztják a világ számos táján, több mint 200 országban. 2014-ben a PepsiCo 66 milliárd dollárt meghaladó összegű nettó bevételt realizált, a Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker és Tropicana termékeket felölelő, kiegészítő jellegű élelmiszer és üdítőital portfóliójával. A PepsiCo termékportfólióját finom élelmiszerek és üdítőitalok széles választéka alkotja, mintegy 22 márkával, amelyek egyenként több mint 1 milliárd dollárt meghaladó kiskereskedelmi árbevételt termelnek éves szinten a becslések szerint.
A PepsiCo a céltudatos teljesítményre összpontosít – célunk, hogy pénzügyi szempontból csúcsteljesítményt érjünk el, ugyanakkor megvalósítsuk a fenntartható növekedést és kivívjuk részvényeseink megbecsülését is. Ennek következtében az élelmiszerek és üdítőitalok széles választékát kínáljuk: nemcsak édességeket, hanem egészséges ételeket is. Innovatív megoldásokat keresünk, hogy a lehető legkisebb nyomot hagyjuk hátra a környezetünkben, és lehetőleg csökkentsük a működési költségeinket is. Célunk, hogy a világon mindenhol biztonságos és mindent magában foglaló munkahelyet biztosítsunk az alkalmazottaink számára. Minden helyszínen, ahol a tevékenységeinket folytatjuk, tiszteletet tanúsítunk a helyi közösségek iránt, támogatjuk, és beruházásainkkal segítjük boldogulásukat. Bővebb információkért látogasson el a honlapunkra: www.pepsico.com.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk