A Fővárosi Ítélőtábla részben hatályon kívül helyezte a Médiatanács határozatát. Új pályázat nem lesz, de újbóli döntés igen.
A nyertes pályázat alaki hibája miatt részben hatályon kívül helyezte a Fővárosi Ítélőtábla a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának azt a határozatát, amellyel az Autórádió Műsorszolgáltató Kft.-t nyilvánította a budapesti 95,3 MHz-es frekvencia nyertesének - írja az MTI. Az ítélőtábla a hatályon kívül helyezett részben új eljárásra kötelezte a Médiatanácsot. A döntés ellen jogorvoslatnak helye nincs.
A bíróság a közigazgatási eljárásban megállapította, hogy az Autórádió pályázata nem felelt meg a formai követelményeknek, mert az nem volt a pályázati kiírás formai követelményeinek megfelelően aláírva.
A Klubrádió által indított perben született döntés azt jelenti, hogy a médiahatóságnak nem kell megismételnie a pályáztatást, de új határozathozatala során vizsgálnia kell az érvénytelenséget, és új döntést kell hoznia a nyertest illetően. A pontozás értelmében az Autórádió 66, míg a második legmagasabb pontszámot elért Klubrádió 65 pontot kapott a lehetséges 71-ből.
A szerdai döntésre az NMHH úgy reagált, hogy ily módon lezárult a frekvenciát érintő vita. "A Médiatanács bizonyos volt benne, a bírósági ítélet pedig igazolta, hogy a Budapest 95,3 MHz-es frekvencia nem a Klubrádió kizárólagos tulajdona. A tárgyalás során bizonyossá vált, hogy a pert elindító Klubrádió olyan hiba miatt támadta versenytársát, amihez hasonlót maga is elkövetett. Ez a tárgyaláson is elhangzott. A bíróság mai jogerős döntése alapján valószínűsíthető, hogy kérdésessé válik több rádió pályázatának érvényessége is. A Médiatanács, ahogyan eddig, a jövőben is a törvény betűjének és szellemének megfelelő módon látja el feladatát" - olvasható a közlésben.
Erre a Klubrádió válaszközleményében úgy reagált, hogy a Médiatanács ismét negligálja a valóságot kommunikációjában. Álláspontjuk szerint ez három pontban bizonyítható: "1. A Bíróság annak kérdésében, hogy a Klubrádió kizárólagos tulajdonosa-e a frekvenciának, már csak azért sem hozhatott ítéletet, mert ilyet senki sem állított. 2. Nem válhatott bizonyossá a tárgyalás során, hogy a Klubrádió elkövetett volna olyan hibákat, amilyeneket az Autórádió Kft. Egyrészt azért, mert ez nem volt a per tárgya, másrészt azért, mert ez nem is igaz. 3. Az ítélet lényege, hogy a Bíróság a törvény betartására kötelezte a Médiatanácsot, tehát az ő törvénytiszteletre vonatkozó önvallomása csak a jövőre értelmezhető".
Nemrég a Klubrádió egy másik perben is nyert a médiahatóság ellenében. Abban a perben a Fővárosi Törvényszék elsőfokú, nem jogerős ítélete gyakorlatilag létrehozta a 92,9 MHz-es frekvenciára az NMHH Médiatanácsa és a Klubrádió közötti műsorszolgáltatási szerződést.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata:
a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást!
Cégnév: Print Point...
További információk