Komoly ingyenreklámhoz jut a magyar turizmus azzal, hogy 800 németországi McDonald's gyorsétteremben vetítik a hazai utazási célpontokat bemutató videókat.
A német piac kiemelt fontosságú a magyar turizmus szempontjából, hiszen az országból érkező turisták évente közel 2 millió vendégéjszakát töltenek nálunk.
Tízmilliónál is több emberhez juthatnak el a Magyarországról szóló turisztikai bemutatófilmek Németországban. A helyi McDonald's étteremláncban ingyen vetíti a videókat a Magyar Turizmus (MT) Zrt.
Az MT Zrt. úgy tájékoztatott: az ingyenes hirdetési lehetőségre korábbi németországi médiaügynökségi partnerük hívta fel a figyelmet. A turisztikai képviselet hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a McDonald's németországi éttermi hálózatával. A megállapodás értelmében a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotok kerülnek bemutatásra a McDonald's éttermeiben, folyamatosan ismételve.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy több mint 800, területileg szegmentált németországi McDonald's egységben láthatóak a hazai tematikus spotok Budapest, valamint aktívturizmus témában. A németországi képviselet nagy várakozással tekint a mintegy 3 milliárd eurós éves forgalmat lebonyolító hálózattal való együttműködésre, amire minden ok megvan, hiszen a közösen meghatározott hat hónapos időszak alatt a nézőszám (elérés) akár a tízmilliós álomhatárt is átlépheti, főleg ha számításba vesszük, hogy a hálózatnak Németországban 60 ezer alkalmazottja és átlagosan napi 2,76 millió vendége van. Így az együttműködés alapján kapott média-megjelenés értéke euró százezrekben mérhető.
Németországból jön a legtöbb utazó
Magyarország legfontosabb turisztikai küldőpiaca továbbra is Németország, ráadásul a hazai gyógyszállodák is a német vendégeknek köszönhetik a legtöbb külföldi vendégéjszakát. Tavaly 516 ezer német turista érkezett hazánkba, akik összesen 1,9 millió vendégéjszakát töltöttek el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb tájékoztatása szerint 2012 első három hónapjában 259 ezer vendégéjszakát töltöttek el a németek a magyar kereskedelmi szálláshelyeken - ez 7 százalékos növekedést mutat az előző évhez képest.
A német turisták külföldi utazásainak egyik fő motivációja az egészségturizmus, a német utazók turisztikai költésüknek 15 százalékát egészségmegőrzésre fordítják. Szakértői vélemények szerint Magyarországnak a kedvező ár-érték arányú, jól meghatározott betegségtípusok alapján szegmentált, személyre szabott gyógyturisztikai szolgáltatások terén van érvényesülési lehetősége a német piacon. Az elmúlt évek fontos tendenciája, hogy a nagyobb hazai kulturális rendezvények - leginkább a fesztiválok- is vonzóak a német fiatalok számára.
Az ausztriai magyarság körében indított mozgalmat a Magyar Turizmus Zrt.
A magyarországi turizmust az ausztriai magyarság közvetítésével népszerűsítő mozgalmat indított el a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) csütörtökön Bécsben. A mozgalom célja az Ausztriában élő magyarok, valamint a magyar érzelmű osztrákok közreműködésével növelni a Magyarországra látogató osztrák vendégek, illetve vendégéjszakák számát. Az osztrák lobogó színeiről Rot-Weiss-Rot in Ungarn (Piros-fehér-piros Magyarországon) névre keresztelt mozgalom keretében magyarországi szolgáltatók kedvezményes üdülési ajánlatokat kínálnak. Az ajánlatokat az MT Zrt. bécsi képviselete gyűjti össze és online közzéteszi.
Ausztriában több mint ötven bejegyzett magyar egyesület, illetve magyar ajkú egyházi gyülekezet működik. A 60 és 100 ezer fő közé becsült ausztriai magyarságra és a Magyarország iránt érdeklődő, Magyarországgal kapcsolatot fenntartó osztrákokra számítva az MT Zrt. becslése szerint százezer lehetséges osztrák turistához juthat el a kezdeményezés a közösségi médiumok és "szájpropaganda" útján. Rövid távon tízezer pótlólagos osztrák vendégéjszakával számolnak, középtávon 20-30 ezerrel, amelyből mintegy évi 200 millió forint költségvetési bevétel származhat. "Az akció elindítása szinte semmilyen plusz költségvetési forrást nem igényel, csak az MT Zrt. és az ausztriai magyar képviseletek kapcsolati tőkéjére támaszkodik, így kockázatot nem rejt magában és megtérülő, hosszú távon is fenntartható többletforgalmat gerjeszt" - írták az MT közleményében.
Szalay-Bobrovniczky Vince bécsi magyar nagykövet rámutatott, hogy a kezdeményezés épít a Magyar Növekedési Terv diaszpóra programjára és a külügyminisztérium diaszpórára vonatkozó irányelveire. Kérte az Ausztriában élő magyarok támogatását, hogy segítsenek - mint fogalmazott - Magyarország boldogulását előbbre vinni. Kiemelte, hogy a program az osztrák-magyar kapcsolatok további javítását is segíti. "Azon kell dolgoznunk, hogy kapcsolataink minden szinten felemelkedjenek" - mondta.
"Hogy egy országról milyen kép alakul ki a köztudatban, azt döntően befolyásolja az oda látogatók véleménye" - mondta Csallóközi Zoltán, a rendezvény felett védnökséget vállaló Semjén Zsolt nemzetpolitikáért felelős miniszterelnök-helyettes kabinetfőnöke. A turizmus fejlesztése és az országimázs kialakítása összefüggő feladatok - jelentette ki. Rámutatott, hogy a turizmus a magyar hazai össztermék hat százalékát teszi ki és hogy 300 ezer embert foglalkoztat az ágazat.
Ausztria az egyik legmeghatározóbb piaca a magyar idegenforgalomnak - hangsúlyozta Kovács Balázs, a bécsi magyar turisztikai kirendeltség vezetője. Osztrák vendégek évente mintegy 120 milliárd forintot költenek Magyarországon, ez a teljes turisztikai bevételnek mintegy 12 százalékát teszi ki. Ezzel a második helyen áll Németország (33 százalék) mögött, lakosságszámához viszonyítva pedig a legnagyobb piac Ausztria - közölte.
Az osztrák emellett "a leginkább válságbiztos piac" is, a beutazó turizmus Ausztriából a gazdasági válság alatt is nőtt - mondta. Évente 280 ezer osztrák vendég 770 ezer vendégéjszakát tölt magyar szállodákban. Előadásában kitért arra is, hogy az osztrák vendégeket elsősorban a gyógyvizes fürdők és a kulturális programok vonzzák Magyarországra. Az utazási célország kiválasztásában fontos szempont a jó ár-érték arány is. Kedvező a magyar turizmus szempontjából, hogy a Bank Austria osztrák bank kimutatása szerint Magyarország az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú nyaralóhely az osztrákok szemében.
A mozgalomhoz eddig 60 szolgáltató csatlakozott összesen 80 ajánlattal. A hivatalos nyitóeseményen tíz szolgáltató mutatkozott be mintegy kétszáz résztvevő előtt. A program egyelőre kísérleti jellegű, és ha sikeresnek bizonyul, szeretnék a más szomszédos országokra is kiterjeszteni.
KÉPEK:
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk