Novembertől Szeged belvárosában, a sétálóövezetben várja ügyfeleit az Első Egészségügyi Marketing Kft.
A Deák Ferenc utca 34. sz. alatti található elegáns, meghitt hangulatú iroda külsőségekben is tükrözi a cég fő profilját - csillogó hófehér felületeit, letisztult vonalait látva a betérő azonnal asszociál az egészségügyre. A tanácsadó iroda kimondottan erre a területre specializálta tevékenységét és már több éve orvosoknak, természetgyógyászoknak nyújtanak segítséget magánrendelésük, praxisuk, beindításához és menedzseléséhez.
Napjainkra már nyilvánvalóvá vált, hogy marketingtudás nélkül az egészségügyi magánvállalkozásokat nem lehet igazán eredményesen működtetni. A marketing alkalmazása létszükséggé vált - aki nem használja, az a piaci versenyben lemarad. Az orvosok napi munkájuk mellett kevés időt tudnak szakítani, hogy korszerű marketing ismereteket szerezzenek, de ebben segítséget tud nyújtani az Első Egészségügyi Marketing! Mottójuk: „az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis pedig üzlet”.
A betegek különösen érzékenyek, kiszolgáltatott helyzetben vannak és sokszor már egy szalmaszálba is kapaszkodnak. Ezzel nem szabad visszaélni. Az egészségügyben nagyon sok jogszabálynak kell megfelelni, speciális kifejezéseket kell használni, ezért is érdemes a kommunikációt szakemberre bízni.
Az iroda munkatársai nagy tapasztalattal rendelkeznek magánklinikák, egészség- és gyógycentrumok, fogászati rendelők és diagnosztikai központok marketingkommunikációjában. Egy csapat magasan kvalifikált, szerteágazó tapasztalattal rendelkező marketing szakember dolgozik azon, hogy ügyfeleik vállalkozása minél sikeresebb legyen és ehhez az online és az offline marketing eszközök komplex eszköztárát állítják a megrendelők szolgálatába. A cég ügyvezető igazgatója Horváth Krisztina marketingszakértő, egészségügyi marketingoktató széles körű vezetői tapasztalatokkal rendelkezik a marketing és kereskedelem területén. 14 éve marketinggel foglalkozik, a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett marketingszakértői, szakközgazdász diplomát.
Az iroda ügyfelei diszkrécióra, a praxisra egyedileg kidolgozott, nem sablonokat alkalmazó tervekre számíthatnak, melyek már másnap átültethetők a gyakorlatba és mérhető, számokban kifejezhető bevétel növekedést eredményeznek.
Az irodába betérők kiváló minőségű üzleti ajándéktárgyak közül is válogathatnak. Az eredeti Filofax termékek széles skáláját kínálják a legmodernebb formáktól kezdve a klasszikus stílusig. Bármilyen alkalomra nagyszerű ajándék, és a siker biztosan nem marad el!
Infó: www.egeszsegugyimarketing.hu
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk