Nagyszabású információs kampányt indít a FEOSZ a fogyasztói tudatosság erősítéséért a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával.
Január 30-tól indult a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége és annak tagszervezeteivel (Fogyasztóvédők Országos Egyesülete és a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület) összehangolt nagyszabású médiakampánya, melynek keretében összesen közel 200 darab televízió- és rádió spot informálja majd a fogyasztókat egy hónapon keresztül. A társadalmi célú reklámokkal a három közszolgálati, valamint két kereskedelmi csatornán találkozhatunk.
A kampány lényeges fogyasztói kérdésekben próbálja értesíteni a nézőket illetve a hallgatókat a fogyasztói jogaikról, olyan esetekben, mint például az internetes vásárlás, szavatosság-jótállás, panaszügyintézés vagy éppen a termékbemutatók.
A húsz másodperces reklámfilmekben olyan mindennapos problémás élethelyzeteket mutatnak be, amivel feltehetőleg már minden átlagos fogyasztó találkozott élete során. A spotok végén a narrátor segít megoldani a problémát, felvilágosítja a fogyasztót arról, milyen jogok illetik meg az adott szituációban, illetve, hogy kihez fordulhat a sérelem orvoslásáért.
A FEOSZ ügyvezető elnöke tájékoztatása szerint a kampány főeleme a www.eljenjogaval.hu honlap lesz, ahol a fogyasztóvédelmi hatóságok és a civil szervezetek elérhetőségei is megtalálhatók lesznek, valamint információt kaphatunk a békéltető testületekről is. Ezen kívül a kampány részeként megjelennek a FEOSZ szerkesztésében kiadott Fogyasztók Lapja online fogyasztóvédelmi magazinban, de a közösségi médiában, valamint szórólapokon keresztül is megpróbálnak eljutni az emberekhez
Márton Orsolya
(reklámipar).
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk