Ma indul az Európai Uniót népszerűsítő kampány. A reklámkampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, milyen előnyei vannak annak, hogy Magyarország az Európai Unió tagja.
Az emberek mától egészen március végéig találkozhatnak majd a 36 millió forintos EU-propagandával, melyet az Unió és a Külügyminisztérium támogat, kivitelezője a MEC.
A csütörtöki sajtótájékoztatón elhangzottak szerint a kampányra azért van szükség, mert sok ember az Európai Unió nyújtotta anyagi támogatások előnyeit természetesnek veszi, és nem közben gondol arra, hogy az Unió nélkül mennyivel nehezebb lenne számos magyar értéket megőrizni. Ilyen példa a szervezők szerint a Hortobágy élővilága is, melynek megőrzését az elmúlt 5 évben 4.5 milliárd forinttal támogatta az EU – derül ki az egyik népszerűsítő videóból.
Jelenleg két reklámfilm található a kampány honlapján, a www.azeneuropam.hu-n, az előbb említett a Hortobágy értékeinek megőrzését emeli ki mint olyan projektet, amihez az EU nagyban hozzájárul, a másik az induló vállalkozások uniós támogatását és a nyelvtanulás fontosságát helyezi a középpontba egy humoros éttermi példán keresztül. A honlapon azonban nem csak videókat találhatunk, hanem különböző híreket és magyarországi eseményeket is, melyek az Európai Unióval kapcsolatosak, de böngészhetünk a statisztikák között is, valamint az EU-kalkulátor segítségével (néhány adat és paraméter megadása után) egy személyre szabott szemléltető ábrát is kaphatunk arról, hogy a saját életünkben miként van jelent az Európai Unió - akár a tudtunk nélkül.
A kampányt a Külügyminisztérium, az Európai Bizottság magyarországi képviselete és az Európai Parlament budapesti tájékoztatási irodája szervezi, és az emberek általános figyelemfelhívásán kívül kiemelkedően fontosnak tartják, hogy a fiatal generációt is megszólítsák, ezért a gimnáziumokban, egyetemeken különböző rendezvényeket szerveznek a témában, melyek időpontja a honlapon megtalálható. Legközelebb 2013. február 27-én, a pécsi Leőwey Klára Gimnáziumban tartanak vitafórumot és panelbeszélgetést „Mi lenne, ha nem lenne Európai Unió?” címmel Bejczy Delinke és Mihalik Dávid EU-szakértők részvételével, de Pécsen kívül még Székesfehérváron, Egerben, Kecskeméten és Budapesten is lesznek ehhez hasonló középiskolai rendezvények. Az egyetemek közül a győri, miskolci, budapesti, szegedi és szombathelyi egyetemen szerveznek beszélgetéseket a témában többek között Martonyi János külügyminiszter, Szűcs Tamás, a bizottság magyarországi képviseletének vezetője és Győri Enikő, a Külügyminisztérium uniós ügyekért felelős államtitkárának társaságában. Ezeknek a vitafórumoknak a segítségével a fiatalok jobban beleláthatnak az Unió és Magyarország között lévő kapcsolat természetébe, valamint beszélgethetnek szakértőkkel, és feltehetik nekik kérdéseiket.
Az EU célja a kampánnyal nemcsak az, hogy az emberek megismerjék az olyan tagságból adódó előnyöket, mint a könnyebb külföldi utazás, munkavállalás és tanulás, hanem hogy emellett elkezdje egy tartósan pozitív megítélés alá eső EU-kép felépítését Magyarországon.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk