Reklámfilmmel kampányol a Magyar Nemzeti Múzeum. Célja, hogy minél több ember járjon múzeumokba, közelebb hozza az embereket a kultúrához.
A reklámfilm 2013. március 15-én debütált. Milyen apropóból jött létre és milyen kezdeményezésnek köszönhető? A válaszokat a film fiatal rendezőjétől, Aracsi Norberttől kaptuk meg.
"A reklámfilm ötletének megszületése körülbelül egy évre vezethető vissza. Sajnos tényként kell kezelni manapság, hogy egyre kevesebb ember jár múzeumba, és ez aggasztó. Segíteni akartam ezen a helyzeten, ezért elhatároztam, hogy felkeresem a Magyar Nemzeti Múzeumot egy ötlettel. Nagyon pozitívan álltak a dologhoz, és ott segítették a munkánkat ahol csak tudták.
A célközönség minden ember, de legfőképpen a fiatal korosztály volt. Ez látható is a reklámfilmben, hiszen a főszereplő a fiatal generációhoz tartozik. A cél az volt, hogy egy olyan reklámfilmet csináljunk, melynek hatására az emberek elmennek a múzeumba. Ezáltal ők is részesei lehessenek a történelemnek, ahogyan a főszereplő. A visszajelzések alapján a célunkat sikeresen elértük. Nagyon sok embertől kaptunk visszajelzést és köszönetet.
A forgatásokra eredeti helyszínen került sor. Nagyon sokan dolgoztunk a reklámfilmen. Balogh- Nagy Attila József és Zoller Zsolt, akik az operatőrök voltak, csodálatosan megvalósították az elképzeléseimet, és a nézők is láthatják, hogy csodálatos látványvilág született. Krajczár Martin, nagyon profi werkfilmet forgatott le, ezzel is segítve a reklámfilm terjesztését. Kiemelném Szabó Petrát, aki nélkül nem találtuk volna meg a szereplőket. Szekeres András zeneszerző csodálatos zenei világot teremtett a reklámfilmhez. Lesti Kinga nagy segítségemre volt sminkelés terén. Ezúton is szeretném megköszöni a lehetőséget a Magyar Nemzeti Múzeumnak, és az egész stábnak akik gondolkodás nélkül jöttek, és profin álltak a feladathoz. Azt még el szeretném mondani, hogy ez a reklámfilm nem csak a Magyar Nemzeti Múzeumé, hanem minden egyes emberé."
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk