FaceBook blog.hu

Marketing - Politika / Társadalom

Elsősorban - Az Opera magyar évada

2016.04.03

Az Opera a 2016/17-es évadra ismét kivételes kampánnyal készült. A Magyar Évadnak is nevezett új, 133. évad a 200 éves múltra visszatekintő magyar operakultúra előtt tiszteleg. 

A 2016/17-es évad az Opera immár ötödik tematikus szezonja, mely a magyar operakultúrára helyezi a hangsúlyt. A névválasztás nem véletlenszerű, ugyanis több jeles évfordulót is ünnepelhetünk ez idő alatt: a 2016-os Bartók-évet, Kodály Zoltán halálának 50. évfordulóját, Arany János születésének 200. évfordulóját, valamint

A fából faragott királyfi operaházi ősbemutatójának 100. évfordulóját. A szeptemberben induló egyéves időszak alatt több nagyszabású rendezvény lesz látogatható hat játszóhelyen - többek között egy igazi ínyencségnek számító, minden eddiginél nagyobb tematikus fesztivál is, a MagyarFeszt. A hazai kiválóságok mellett számos külföldi sztár is fellép a Magyar Állami Operaház színpadán, ami jelzi, hogy „Budapest felkerült a nemzetközi operatérképre” – áll az Opera közleményében. Az operaművek és balett előadások mellett nem maradhatnak el az épülettúrák és a gyermekprogramok sem.

A Magyar Évad megmutatja hazánkra vonatkozóan a kezdeteket, a gyökereket, az inspirációkat, az opera „hőskorát”, a honnant és a hovát, vagyis azt, hol tart jelenleg e színpadi műfaj hazánkban. Aki nemcsak átsuhan az utcákon vagy a metró aluljárókon, hanem a felbukkanó plakátokra rápillant, az Opera 12 különböző reklámképét láthatja. Ezek vizuális megjelenítései mind az egyes daraboknak, mind pedig annak a fő gondolati szálnak, hogy itt az idő betekinteni a kulisszák mögé.

A kulisszák mögé, ahol a művészek, az alkotók és rengeteg segítő cikázik, hogy a néző előtt összeálljon egy előadás, feltáruljon egy külön világ. A reklámfotókon kimerevedik egy-egy pillanat, mely mégsem merev, hanem szinte mozog tovább, meséli a történetet, ugyanakkor a szemünk elé tárt háttér nem engedi, hogy teljesen elmerüljünk a játékban, megnyílnak előttünk a kulisszák. A leleplezésben cinkostárs az erre az évadra készített werkfilm is, amelyben Ókovács Szilveszter főigazgató felvezetésével a kampányfotózás folyamatát kísérhetjük nyomon. Ebben a filmben a dalszínház egy teljesen más arca mutatkozik meg, ahol látjuk a „még nem készet”, amikor még nem állt össze a kép, a „színjáték”, látjuk az eredmény mögött húzódó munkát, ráhangolódást, koncentrációt, tréfálkozást. Látjuk, hogy mennyi emberen, mennyi munkán és időn múlik egy kész reklámfotó, hát még ha egy egész előadásról van szó.

A képeken és a werkfilmen kívül hozzásegít minket, hogy a Titok részesévé váljunk, Az Én Operám pályázat, melynek során le kell írni, hogy mit jelent számunkra az Opera. Ehhez a kezdeményezéshez készítettek rövid videófelvételeket az Opera munkatársaival, akik amellett, hogy beszélnek a munkájukról (súgó, színpadmester, jelmeztári dolgozó stb.), elmondják, hogy milyen hatással van rájuk ez a miliő.

A kampányhoz külön weboldal is született, ahol megnézhetjük az említett reklámfotókat, a werkfilmet, Az Én Operám felhívást, továbbá a helyszínekről olvashatunk bővebben, valamint a kiváltható bérletekről. Mindezeket bőséges információval és érdekességgel körítik, hogy mindenki a kulisszák legmélyére hatolhasson.

Április 1-jétől az új bérletesek számára lehetővé vált a bérletváltás. Az intézmény a Magyar Évadra 63-féle bérlettel várja közönségét, mely lehetővé teszi, hogy mindenki saját igényeihez igazítva élvezhesse az előadásokat.

A Magyar évad kampányának honlapja: http://elsosorban.opera.hu

A bérletváltás tudnivalóiról, a bérlettípusokról és kedvezményekről itt olvashat: http://www.opera.hu/berletek/2016-2017/

 

Endrész Dorottya
(reklámipar)

 
Címkék: kultúra
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Brand Lift

A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis