Az Opera a 2016/17-es évadra ismét kivételes kampánnyal készült. A Magyar Évadnak is nevezett új, 133. évad a 200 éves múltra visszatekintő magyar operakultúra előtt tiszteleg.
A 2016/17-es évad az Opera immár ötödik tematikus szezonja, mely a magyar operakultúrára helyezi a hangsúlyt. A névválasztás nem véletlenszerű, ugyanis több jeles évfordulót is ünnepelhetünk ez idő alatt: a 2016-os Bartók-évet, Kodály Zoltán halálának 50. évfordulóját, Arany János születésének 200. évfordulóját, valamint
A fából faragott királyfi operaházi ősbemutatójának 100. évfordulóját. A szeptemberben induló egyéves időszak alatt több nagyszabású rendezvény lesz látogatható hat játszóhelyen - többek között egy igazi ínyencségnek számító, minden eddiginél nagyobb tematikus fesztivál is, a MagyarFeszt. A hazai kiválóságok mellett számos külföldi sztár is fellép a Magyar Állami Operaház színpadán, ami jelzi, hogy „Budapest felkerült a nemzetközi operatérképre” – áll az Opera közleményében. Az operaművek és balett előadások mellett nem maradhatnak el az épülettúrák és a gyermekprogramok sem.
A Magyar Évad megmutatja hazánkra vonatkozóan a kezdeteket, a gyökereket, az inspirációkat, az opera „hőskorát”, a honnant és a hovát, vagyis azt, hol tart jelenleg e színpadi műfaj hazánkban. Aki nemcsak átsuhan az utcákon vagy a metró aluljárókon, hanem a felbukkanó plakátokra rápillant, az Opera 12 különböző reklámképét láthatja. Ezek vizuális megjelenítései mind az egyes daraboknak, mind pedig annak a fő gondolati szálnak, hogy itt az idő betekinteni a kulisszák mögé.
A kulisszák mögé, ahol a művészek, az alkotók és rengeteg segítő cikázik, hogy a néző előtt összeálljon egy előadás, feltáruljon egy külön világ. A reklámfotókon kimerevedik egy-egy pillanat, mely mégsem merev, hanem szinte mozog tovább, meséli a történetet, ugyanakkor a szemünk elé tárt háttér nem engedi, hogy teljesen elmerüljünk a játékban, megnyílnak előttünk a kulisszák. A leleplezésben cinkostárs az erre az évadra készített werkfilm is, amelyben Ókovács Szilveszter főigazgató felvezetésével a kampányfotózás folyamatát kísérhetjük nyomon. Ebben a filmben a dalszínház egy teljesen más arca mutatkozik meg, ahol látjuk a „még nem készet”, amikor még nem állt össze a kép, a „színjáték”, látjuk az eredmény mögött húzódó munkát, ráhangolódást, koncentrációt, tréfálkozást. Látjuk, hogy mennyi emberen, mennyi munkán és időn múlik egy kész reklámfotó, hát még ha egy egész előadásról van szó.
A képeken és a werkfilmen kívül hozzásegít minket, hogy a Titok részesévé váljunk, Az Én Operám pályázat, melynek során le kell írni, hogy mit jelent számunkra az Opera. Ehhez a kezdeményezéshez készítettek rövid videófelvételeket az Opera munkatársaival, akik amellett, hogy beszélnek a munkájukról (súgó, színpadmester, jelmeztári dolgozó stb.), elmondják, hogy milyen hatással van rájuk ez a miliő.
A kampányhoz külön weboldal is született, ahol megnézhetjük az említett reklámfotókat, a werkfilmet, Az Én Operám felhívást, továbbá a helyszínekről olvashatunk bővebben, valamint a kiváltható bérletekről. Mindezeket bőséges információval és érdekességgel körítik, hogy mindenki a kulisszák legmélyére hatolhasson.
Április 1-jétől az új bérletesek számára lehetővé vált a bérletváltás. Az intézmény a Magyar Évadra 63-féle bérlettel várja közönségét, mely lehetővé teszi, hogy mindenki saját igényeihez igazítva élvezhesse az előadásokat.
A Magyar évad kampányának honlapja: http://elsosorban.opera.hu
A bérletváltás tudnivalóiról, a bérlettípusokról és kedvezményekről itt olvashat: http://www.opera.hu/berletek/2016-2017/
Endrész Dorottya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk