Ismerjük már a szólást, hogy a „pénz pénzt fial”. Az elgondolás a szólás mögött az, hogy emberek több pénzzel könnyebben tudnak még több pénzt csinálni.
Bár ez igaz, a mondás egy része nem arra utal, hogy a gazdagoknak több pénze van, hanem a gondolkodásmódjukra, ami segíti őket abban, hogy még vagyonosabbak legyenek.
Egy általános példa erre a kisvállalkozások világában található. A kisvállalkozások tulajdonosai eszerint a logika szerint választják ki az ügyfeleiket, és a munkadíjukat.
Ahogy mi látjuk:
Az "aláteljesítő" kisvállalkozások általában azért kínlódnak évről évre, mert a vállalkozásokat a megrögzött félelem hajtja. Ezért alacsonyabb árakon dolgoznak, mindent elfogadnak ,ami az útjukba kerül. Ebből fakadóan ki sem törnek a félelem köréből, mivel sosem keresnek annyit, hogy szelektálhassák az ügyfeleiket, vagy hogy magasabb díjakkal dolgozzanak.
Hogy törjünk ki a körből?
Meg kell érteni, hogy még a gazdag üzlettulajdonos is a pénzügyi szakadék szélére kerülne, ha így gondolkozna. Egy vállalkozás nem gyarapodhat aprópénzen és ügyfelekkel ,akik alábecsülnek minket.
Az egyetlen kiút, ha szelektáljuk az ügyfeleket és a minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében eszerint is árazunk. Ezt még az előtt kell megtenni, hogy meggazdagodnánk, különben bekerülünk a félelem körébe. Ironikus, de a magasabb minőségű ügyfelekkel nem csak könnyebb együtt dolgozni, de boldogan is fizetnek prémiumot egy kiváló szolgáltatásért.
Röviden: szelektáljuk kivel dolgozunk együtt, ajánljunk kiváló értékű szolgáltatást, és árazzunk is aszerint, ami tükrözi a kiváló szolgáltatást.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk